Volgers

maandag 27 augustus 2012

Wedding card (trouwkaart)

Dag trouwe volgertjes,

Jullie hebben vandaag van mij nog een kaartje tegoed.
Het voorlaatste dat ik als gastdesigner  voor Beccy's Place mag maken.
De safari's zijn voorbij en nu is het iets totaal anders.
Ik lees op haar blog dat het in Australië bijna lente is en dan wordt er weer volop getrouwd.
Vandaar dat ze deze mooie digi voor een trouwkaart ontworpen heeft.
Je kan hem vanaf vandaag aankopen in haar webshop.
En dit is het kaartje dat ik ermee gemaakt heb.


De digi heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft.
Daarna uitgeknipt en verhoogd op mijn kaart gebracht.
In het hartje van de roosjes heb ik wat stickles gedaan, dat geeft een leuk effect.
Het malletje eronder is gemaakt met Classic Scalloped Rectangles Large van Spellbinders.
Onderaan zitten 2 hartjes uit creatable Hart Lr 0159 van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes FLP027 en FLP028 van Nellie Snellen en de blaadjes met FLP031 eveneens van Nellie Snellen.
Voor de rest zit er nog een tekstlabeltje gestempeld, een strikje erop en mijn achtergrond is geëmbost met een embossingfolder van cuttlebug.

Wil je de digi nog eens van dichtbij bekijken?

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden Carla, heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super romantic card Carla:)
    Love the elegant details and lovely image:)
    Pink and white are delicate combination:)
    Big hug my dear friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Carla ,ik ben in shock wat heb je dit prachtig gemaakt,ik be zo intens blij dat ik je volger ben,wat maak jij mij blij [o jeetje wat een hoop ij's] je bent zo goed in je creaties en als ik jou zo bij [sorry weer een ij,] je koetjes zie dan gaat mijn hart sneller kloppen en dat is iets van mij.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla

    Wat een mooie trouwkaart in dat zachte rosé
    Heel wat anders dan je wilde dieren .maar vind dit ook een super leuke digi.
    Mooie bloemen er ook weer op .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Carla,,wat een mooi romantisch kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stijlvol kaartje Carla...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Carla, je hebt de digi ook super ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudige, maar zo mooie kaart! Gewoon prachtig! Knap gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie trouwkaart Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en de kleurtjes passen er helemaal bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A very pretty wedding card, Carla!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo die zachte kleuren.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen