Volgers

maandag 6 augustus 2012

Doopkleedje

Dag allemaal,

Ik mag vandaag mijn eerste opdrachtje als gast designer bij Beccy's Place aan jullie komen voorstellen.
Een digi voor een doopsel, iets wat niet zoveel te vinden is, maar hij is vanaf nu verkrijgbaar in Beccy haar shop
Ga er gerust eens een kijkje nemen, je zult ervan versteld staan hoeveel mooie digi's ze wel heeft.
Hier dan mijn voorbeeldkaartje met het doopkleedje:


Ik heb het vrij simpel gehouden, want voor deze gelegenheid mag het geen drukke kaart worden.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent Softcolours.
Het frame, Leane 005 nr 45.8091, had ik me net aangekocht en dat kwam al meteen van pas.
De bloemetjes en blaadjes zijn gemaakt met ponsjes van Nellie Snellen, FLP028 en FLP027 (bloemen) + FLP031 (blaadjes).
Het achtergrondje met de fijne bolletjes heb ik door de cuttlebug gehaald.

 een close up van de digi

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

21 opmerkingen:

  1. Een erg lief kaartje! je ziet inderdaad niet veel doopkaarten.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Carla, mooie kleuren een schattig geheel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Wat een mooi doop kaartje zo
    Digi is zeker erg mooi
    Je bloementjes zijn ook weer zo mooi gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carla,wat een mooi kaartje en zo mooi ingekleurd het is een chique kaartje geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft precies de juiste uitstraling Carla, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! It's stunning. It's very complicated topic for me but you've done excellent job. I really love your coloring and the layout. It looks so delicate and beautiful.
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla, mooi gemaakt, ik vind vooral het frame erg mooi moet ik zeggen en het kwam goed van pas bij de stempel..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is schitterend geworden Carla, inderdaad een stempel voor een doopfeest had ik ook nog nooit gezien, mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card Carla, you did a great job with the colouring and the layout is so attractive too :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit moeilijke onderwerp heb je prachtig uitgewerkt!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig stijl vol kaartje
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a sweet image, love how delicately you've colored it. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje hoor Carla!!!! ook je nieuwe mal is super mooi, ik kom nu ook wel in de verleiding om hem te halen hihihih

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Carla en groot gelijk om er niet teveel op te doen want ik vind ze perfect zo!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super lief kaartje, leuke stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful card Carla:) very pretty image and gorgeous die(frame)..can you tell me the article

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lea'bilities
      Leane 005 n° 45.8091 frame curve
      See: www.leanecreatief.com

      Verwijderen
  18. Wat een mooie kaart Carla. Erg mooi ingekleurd. Erg leuk ook met die frame eronder.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen