Volgers

zaterdag 25 augustus 2012

Sneeuwpop met geschenkjes

Dag allemaal,

Ondertussen zijn er nog wat nieuwe volgertjes bijgekomen zie ik en daar ben ik natuurlijk weer ontzettend blij mee.
Hartelijk welkom dames.

Gisteren ben ik terug aan de kerstkaarten begonnen.
Eéntje is er al klaar en die kom ik al showen.
Ik hoop er vandaag nog één klaar te krijgen. We zien wel of dat gaat lukken.


Deze wil ik graag laten meedoen met de Christmas Challenge (with sketches), waar je voor deze week een kaart moet maken volgens de sketch en ook nog blauw, wit en sneeuwvlokken moet gebruiken.

Ik heb weer eens tussen de  digi's van Beccy's Place zitten zoeken en deze leuk sneeuwpop heb ik eruit gehaald.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Voor de August Challenge van Beccy's Place ga ik deze ook nog eens plaatsen.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. Hee Carla,
    Wat een leuk winters kaartje

    groetjes en een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,leuk is hij ik heb hem ook succes met de challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stempel heb je gebruikt. Mooi kaartje is het geworden, leuk hoe je mijn sketch hebt uitgewerkt! Bedankt dat je meedoet met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die gaaf geworden Carla, ik vind hem supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk winters kaartje! Mooi gedaan! Voor we het weten is het alweer zover!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Carla, leuke winterse kleurtjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als al je kerstkaartjes zo mooi gaan worden, dat belooft!! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent al actief met kerstkaartjes zie ik,ze zijn leuk....
    Mijn hoofd staat er nog niet naar,ik zit nog volop in de zomersfeer....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just wonderful my sweet friend:)
    Beautiful papers used and this image....so funny:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerst kaartje Carla
    Hele leuke stempel
    Top kaart
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Carla wat een prachtige kerstkaart. Superstempel! En ook nog in mijn favoriete kleur.... Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer geweldig Carla, Cindy en ik hebben lekker gefreubeld en je geloof mij misschien niet ik zit nu al bijna 2 uur berichtjes te tikken ,geloof me ik vergeet je niet hoor al is het nog zo laat jij krijgt een berichtje van mij,je kerstkaart is een lust voor het oog .Prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Carla wat mooi!!!! Ontzettend leuk deze kleurtjes bij elkaar en de stempel vind ik werkelijk te schattig voor woorden. Erg mooi ingekleurd. Toppertje! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtig kaartje met mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een droppie, Carla! Prachtige stempel en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief sneeuwmannetje is dit Carla, en ook je papier is zo mooi. Kortom een superrr
    kaartje heb je er weer van gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig winterskaartje en wat een superleuke digi!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Carla en wat heb je een leuke stempel gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great card Carla, I love the way you coloured the image. The background papers you used are perfect and match beautifully.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart, Carla. En wat een geinige digi. Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ie weer leuk Carla!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen