Volgers

donderdag 23 augustus 2012

Leeuw (Lion)

Hallo allemaal,

Vandaag neem ik jullie nog een (laatste) keer mee op safari.
't Is met pijn in mijn hart, want ik vond die opdrachten voor de safari kaarten zo leuk om te doen.
Ik zet dan ook (laatste) tussen haakjes, omdat het de laatste stempel uit de safari reeks van Beccy's Place is, maar het is zeker niet mijn laatste safari kaart die ik gemaakt heb. Wees gerust jullie krijgen er nog te zien, maar we laten het eerst een tijdje rusten.
Zetten jullie schrap, want zo meteen ontmoeten jullie THE KING OF THE JUNGLE.


De leeuw die mag zeker niet ontbreken op onze safari tocht.
Ook al kijkt hij heel boos, ik vind hem zo schattig (op afstand natuurlijk).

De hele reeks safari digi's zijn vanaf vandaag te koop in de shop van Beccy's Place.
Ze lenen zich perfect voor het maken van mannenkaarten en onze leeuw kan je natuurlijk ook nog als sterrenbeeld gebruiken.

Nog even mijn leeuw inzoemen:


Hij is ingekleurd met Derwenst coloursoft.
Daarna uitgesneden met het malletje Standard Circles Large van Spellbinders.
Het malletje eronder is Blossom Two eveneens van Spellbinders.
Het scrappapier komt uit de solden bak van bij Pipoos.
Een stukje fijn touw.

Ik wil Beccy ontzetend bedanken dat ik de kans gekregen heb om met haar fantastische safari reeks voorbeeldkaarten te maken.
Als gastdesigner van haar blog voor de maand augustus heb ik nog 2 opdrachtjes met iets anders.
Ben je benieuwd naar wat, dan komen jullie hiervoor volgende week  maar nog eens kijken.

Ik ben benieuwd wat jullie van onze safari reis vonden?
Welke stempel vonden jullie de mooiste?
Kom het mij  allemaal maar vertellen, ik zit te popelen om jullie reacties.

Tot ziens, 

27 opmerkingen:

  1. Hoi Carla
    En ook je leeuwen kaart ziet er weer lekker stoer uit .en mooi ingekleurd
    Ben benieuwd naar je volgende kaartjes.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldige stoere kaart Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaart.
    De gehle serie afdrukjes was mooi, maar de olifant had mijn voorkeur omdat hij er in het geheel op stond en best heel echt leek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou was het de olifant.
      Dan heb je dezelfde keuze als de mijne.
      Fijn je gedacht erover te horen.

      Verwijderen
  4. Hallo Carla,hij is stoer ik heb eens zitten kijken maar de giraf vond ik toch wel het mooiste ik had nog wel langer mee willen gaan op safari.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou was het de giraf.
      Mijn eerste safari kaart dus.
      Fijn je gedacht erover te horen.

      Verwijderen
  5. Your safary cards was excellent! You are so good! Can't wait to see your rest of the cards with Beccy's images :)
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge wat heb je in een week tijd een hoop leuke kaarten gemaakt Carla. Ben gezellig mee geweest op safari met je en de kaart nav van KIKA is ook heel mooi. Je vroeg welk safari dier je het mooist vond. Eigenlijk allemaal, maar ik heb voor een dier gekozen waarvan (vind ik) je niet veel stempels vind en waar jee een mooie mannen kaart kan maken... de neushoorn. Leuk ook dat je er een kleintje bijgezet hebt :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou was het de neushoorn.
      Met het kleintje erbij maakte dit het wel iets specialer.
      Fijn je gedacht erover te horen.

      Verwijderen
  7. WOW, Carla, deze leeuwenkaart is echt helemaal geweldig! Leuke stempel en ook die tekst, grrrrr .... en ook de kleuren die je hebt uitgekozen! Superrrr! Dit zou een perfecte verjaardagskaart zijn voor mensen met als sterrenbeeld leeuw, dat is in deze tijd zo ongeveer. Het was een prachtige safari! Ik ga de volgende keer weer met je mee, lol!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer beestachtig mooi Carla, ik vind het leuk dat je ons mee hebt genomen op je creatieve safari. De leeuw is mijn favoriet
    hij straalt gewoon heel veel uit...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou is het de leeuw.
      Zo zie je maar dat er voor ieder wat tussen zit. Tot hiertoe heeft iedereen al iets verschillend gekozen.

      Verwijderen
  9. Schitterend gemaakt Carla en nog bedankt voor de tip, ik kreeg al een leuke reactie van Beccy,dus heb ik het goed gedaan. Nu zag ik daar de hele serie ,nou meisje jij hebt er prachtige creaties mee gemaakt deze leeuw heb je ook weer zo mooi gekleurd.
    Je bent een kanjer hoor.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is graag gedaan Corrie.
      Beccy is voor mij ook goed geweest, dus vind ik het wel fijn dat ik haar een plezier kan doen met wat reclame te maken voor haar blog.
      Nu zit jij ook bij de kanshebber als gastdesigner van de maand of winnaar voor de digi's.
      Succes.

      Verwijderen
  10. Heel mooi en prachtig ingekleurd.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allemaal geweldig mooi gebruikt, hele mooie kaarten maar mijn favoriete stempel is de neushoorn, vraag niet waarom....puur gevoelsmatig. Je hebt een schitterende serie neergezet.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou is het de neushoorn.
      Dat zijn er dus al twee die deze het leukst vinden.

      Verwijderen
  12. Hi dear friend, Thanks so much for your sweet comment, you are a very beautiful person.Thanks for your words.

    Your new card is wonderful, I love all your safari cards:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, het papier past er ook weer geweldig goed bij.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de olifantenstempel daar had je ook een hele mooie kaart meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou de olifant.
      Dat was ook mijn voorkeur.
      Dat geeft dan 3 voorkeurstemmen voor de olifant.

      Verwijderen
  14. En deze is ook alweer helemaal super geworden Carla. Jammer voor je dat het nu afgelopen is, kan me voorstellen dat je het met heel veel plezier hebt gedaan. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook heel mooi, Carla.
    Het was een mooie safarie reis.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog zo'n toppertje...!!! Ik vind je hele reeks prachtig! Zeker leuk voor mannenkaarten!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook deze is weer mooi ! Prachtig gemaakt Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig safarikaartje weer Carla, ik heb ze nog eens terug bekeken en vind ze eigenlijk allemaal mooi. Maar als ik toch zou moeten kiezen, ga ik voor de olifant!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou ook de olifant, dan staat deze aan de leiding.

      Verwijderen
  19. WOWWWWWWW Carla ook weer heel mooi
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen