Volgers

dinsdag 21 augustus 2012

Neushoorn (Rhinoceros)

Hallo allemaal,

Vandaag neem ik jullie nog een keertje mee op safari.
Wie had het geraden dat de neushoorn er ook ging bij zijn ?
Deze mooie digi is vanaf nu te koop in de shop van Beccy's Place.
Erg leuk vind ik hem weer.

Oeps een grote en een kleine ??? Ja dat zijn nu eenmaal de voordelen van digi's.
Ik heb de grote neushoorn een stukje verkleind en de grote hoorn eraf gesneden, want baby neushoorntjes hebben dat ding natuurlijk nog niet op hun neus.


De beestjes zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft, uitgeknipt en een beetje verhoogd opgeplakt.
Het malletje eronder is gemaakt met Double dies 415687 van Boekenvoordeel. Ik heb het aan de randen bewerkt met Distress Ink, Walnut stain van Ranger.
Het scrappapier komt van de Action.
De twee kleine hoekjes zijn gemaakt met de cutting & embossing 6002/0012 van Joy Crafts.
De twee bovenste bandjes heb ik met de vrije hand gemaakt en er een spitpen doorgestoken.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 

22 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer een prachtige kaart. Toch wel heel leuk die wilde dieren. Je hebt er weer iets moois van gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla

    Je zit goed in je dieren hoor .Deze kaart ziet er ook weer zo lekker stoer uit .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor ,daar is onze Carla weer met een prachtige kaart nu met de neushoorn,schitterend gemaakt,krijgen we nog meer kaarten met dieren te zien?Ik vind het niet erg ,want ze zijn één voor één prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Donderdag gaan we voor het laatst op safari met de king of the jungle.
      Dit wil niet zeggen dat ik nooit geen safari kaarten meer maak. Jawel hoor want ik vind het zo super leuk om te doen.
      't Is dan wel de laatste dieren digi die ik van Beccy gekregen heb. 'k Zou het anders wel zien zitten om er nog lang mee door te gaan.

      Verwijderen
  4. Het lijkt inderdaad de laatste weken wel of we op safari zijn geweest Carla, ben benieuwd hoe het laatste kaartje eruit zal gaan zien. Maar dat zal ongetwijfeld net zo'n mooi kaartje worden als al die andere.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de neushoorns erop.
    Ik heb ook even teruggekeken bij je andere safariekaartenen die zien er ook heel mooi uit.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En deze is ook weer helemaal super geworden Carla. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi dear friend,I'm back from holidays^_^
    Your last creations and this,are fantastic as always:)
    Big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een mooie kaart met een mooie digi, leuk hoe je er ook en kalf van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje.
    Erg leuk al die dierentuinkaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een prachtig safarikaartje van gemaakt Carla, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Carla wat zijn je kaartjes toch leuk ik kijk er met bewondering naar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaja, weer zo'n mooie dieren kaart! Toppertje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toppie! En wat leuk dat jij zelf voor een babyneushoorn zorgde!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super kaart heb je er weer van gemaakt, ben benieuwd naar de volgende.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat je ons meeneemt op safari Carla! Erg leuk wat je met deze beestjes hebt gedaan. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel lieve Carla voor de tip ,ik ben volger geworden en mijn kaart geplaatst,nogmaals dank je wel
    Dikke knuffel van mij.Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi die safarikaarten en ook mooi bijpassend papier dat je hebt gebruikt.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi die themakaarten van jou, Carla! Fantastisch ingekleurd! Zo leuk dat je een grote en een kleine neushoorn hebt gebruikt. Goed van je dat je zo op de details let! Ik vind die safari van jou in ieder geval super gaaf! Wat zijn de volgende "reisplannen" of wel wat wordt het volgende thema?

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Neen zusje op een echte safari ga ik niet mee maar van je kaartjes ben ik niet bang,die vind ik geweldig!
    groetjes
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen