Volgers

zondag 26 augustus 2012

Meisje met kaars

Dag lieve volgertjes,

Het andere kerstkaartje dat ik ging maken is ook klaar.
Deze heb ik gemaakt in Rood en Groen (Red and Green) zodat die kan meedoen met de challenge van Winter Wonderland.


Dit lieve stempeltje van LOTV heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Er zit ook nog hier en daar wat stickles op.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

25 opmerkingen:

  1. Hoi Carla
    Wat een gezellig kerstkaartje heb je weer gemaakt.
    Leuk in die echte kerst kleuren.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Carla, blijft mooi een kaartje in traditionele kerst kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Carla

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kerstkaartje, ook het kerstkaartje hieronder is erg leuk geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren rood en groen voelen toch wel erg warm aan vind ik...perfect voor zo'n mooi kerstkaartje.

    Groetjes
    ps. ik heb de roosjes al gebruikt op een kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een plaatje Carla en jij zegt tegen mij je bent een kanjer,dan zijn er nu twee ,want ik vind jou ook een kanjer,je hebt het stempeltje ook weer zo mooi gekleurd,prachtig geheel
    Fijne zondag nog
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Het stempeltje is ook zo lief! Ik krijg meteen zin in de winter! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, wat een lief kerstkaartje.
    zucht... ik moet er nog mee beginnen, de kerstkaarten dus.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje, weer eentje klaar,hoeveel nog te gaan?
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is dit, heeeeeel lief!
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer heel schattig geworden Carla. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. My sweet friend your new card is fabulous:)
    I love this adorable image...soooo cute:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt zo'n authentic kerstkaartje! Je hebt het afdrukje mooi ingekleurd!
    Daar kunnen stickels natuurlijk niet op ontbreken ;-)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Carla,wat een mooi kaartje en de stempel is een schatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg mooi kerstkaartje weer Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superrrrrr mooie Kerstkaart, Carla! Deze LOTV stempel is een van mijn favorieten!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kerstkaartje met een heel lief stempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOTV heeft zo'n schattige stempeltjes en dit is er ook zo ééntje! Mooi kaartje Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuk kaart is het.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi ! Ik begin ergens mid volgende maand aan de kerstkaarten. Eerst even overal inspiratie opdoen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zo'n kerstkaart in rood/groen. Zijn de echte kerstkleuren, al zijn de andere kleuren niet minder mooi :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen