Volgers

donderdag 30 augustus 2012

Laatste kaart

Dag lieve volgertjes,

Hier ben ik dan met mijn allerlaatste kaartje dat ik voor Beccy's Place  als  gast designer voor de maand augustus mocht maken.

't Is ook het laatste kaartje dat ik plaats voor mijn vakantie, deze nacht vertrek ik.
Jullie zullen het een weekje zonder mij moeten doen. Dat gaat wel lukken hé.


Deze digi, die vanaf nu verkrijgbaar is in Beccy haar shop, leende zich heel goed om er een kaart voor een huwelijksverjaardag mee te maken. Je kan er natuurlijk ook nog andere kanten mee uit.


Ik heb deze prachtige digi ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Daarna uitgeknipt en hem half vastgeplakt  zodat ik er nog eens een Tent-Topper kaart mee kon maken.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de cutting & embossing malletjes 6002/0024 van Joy Crafts.
In het midden meeldraadjes doorgestoken.
De blaadjes komen uit het setje Creatable open bloem classic Lr0133 van Marianne Design.
Onderaan, het boordje is gemaakt met Border nr6 6002-0006 van Joy Crafts.
Het scrappapier komt van de Action.

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot ziens, 


19 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je Carla ,naar Montenegro,toe maar,je verdient het hoor wijfie ,ga maar lekker genieten,ook zal ik je kaartjes die je als gastdesigner hebt gemaakt voor Bessy,s Place gaan missen .Net als deze waren het allemaal prachtige kaarten.Veel plezier en lieve groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is nog eens een mooi vooruitzicht en kaartje! Fijne vakantie!
    Groetjes jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Carla en geniet heerlijk van je vakantie tot over een week. Veel plezier.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beeldschoon kaartje Carla!
    Een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla, you have done outstanding work with Beccy's images. And this one is no exception. Love it! Enjoy your vacation.
    Hugs,
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie digi is dit. Daar kan je heel veel kanten mee op. Wens je een heel fijne vakantie Carla!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla
    Prachtig kaartje weer erg leuk model ook.
    En een hele fijne vakantie
    Geniet ervan.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is weer een leuke kaart Carla ! Prettige vakantie en veel plezier. Je zal het knutselen missen denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart Carla,en ik wens je ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just gorgeous card my dear friend:) So delicate with these soft colors:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tip-top tent topper kaart zusje!
    Nogmaals goede reis samen met Celinne,en tot weldra.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige digi, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.Een hele fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje...
    Geniet van je vakantie, veel plezier.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuk kaartje is het.
    heel veel plezier op je vakantie.

    groetjes Martha en Marhgret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje weer Carla
    en fijne vakantie
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje, Carla, en een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kaart, Carla! Geniet van je vakantie!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Another gorgeous card Carla ! great seeing all your GDT cards this month too, have a lovely holiday :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen