Volgers

donderdag 16 augustus 2012

Olifant ( Elephant)

Hoi dames,

Ik wil jullie nog eens bedanken voor de leuke reacties die ik al gekregen heb.
Altijd zo fijn om ze te lezen.

We gaan weer terug op safari en vandaag mag ik mijn favoriete safari kaart aan jullie voorstellen.
't Is de olifant en deze prachtige digi is vanaf nu verkrijgbaar in de shop op Beccy's Place.
We hebben er nog twee te gaan, rara welke dieren zouden dat zijn?
Om dit te weten te komen zullen jullie nog tot volgende week (maandag en donderdag) geduldig moeten zijn.
Allee, nu maar eens mijn voorbeeldkaartje showen.


Ondertussen ben ik in de hobbywinkel geraakt om scrappapier te kopen.
Eerst vond ik maar niks, maar dan zag ik ineens een hele bak vol einde reeks en het waren juist die ik nodig had.
Ik had geluk, want nu kon ik ze mij zelfs nog aanschaffen voor een spotprijsje.
Meteen een voorraadje ingeslagen, want die safari kaarten maken liggen me wel en ik ga ze zeker nog regelmatig maken.

Mijn rimpelhuidje in close up:

Is hij niet fantastisch?
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft, daarna met een fijn wit randje uitgeknipt en een beetje hoger op mijn geribbeld karton opgeplakt.
4 splitpennen in de hoeken.
De bloem aan de zijkant is gemaakt met Creatable leaves Lr0192 van Marianne Design.

Ik ben best wel fier op mijn olifantje.
'k Weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden, maar dat gaan jullie me vast wel zodadelijk vertellen, toch?

Deze kaart doet mee aan de challenge van De Creatieve Zebra (Alles mag)

 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

15 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind het weer zo'n erg toffe kaart Carla! Leuk hoe je dat doet, en wat gaaf dat je nog het juiste papier hebt weten te vinden...
    Ben benieuwd naar de volgende!?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan natuurlijk weer een héél verhaal gaan ophangen Carla,maar dat doe ik nu eens niet,want ik vind je kaart met de olifant GEWELDIG, wat heb je die schitterend gemaakt,wauw kan je die niet met een challenge mee laten doen,als het nee is ZONDE of JAMMER ik weet niet hoe jullie dat zeggen.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje. De olifant vind ik erg mooi.

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zusje de olifant is prachtig met al zijn rimpeltjes en die laten terugkomen op de achtergrond was een goed gedacht van je.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer een schitterende kaart geworden, Carla! Zo leuk ook dat geribbelde karton als achtergrond. Altijd leuk zo'n goede deal bij het inslaan van papier, lol! Enne ... heeft de taart goed gesmaakt?

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze was zo heerlijk Laura dat er al niks meer van over is.
      Ikke niet alleen hoor.
      Ik heb meegedeeld met echtgenoot, kinderen, schoonkinderen en de twee kleinkindjes.

      Verwijderen
  6. Geweldig Carla, de olifant loopt zo van de kaart, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een hele dierenreeks aan het worden Carla, Ik ga op safari en ik neem mee...
    Een stel prachtige kaarten in ieder geval!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik hou wel van zulke dieren op een kaart! Knap ingekleurd en groot gelijk dat je die nog gaat gebruiken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook weer prachtig; ik heb ook wel een zwak voor olifanten. Prachtig papier heb je erbij gevonden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is inderdaad fantastisch Carla, super zo met die olifant. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla

    Wat ga jij goed met je kaartjes
    Deze olifant Heb je ook weer zo mooi ingekleurd. Erg mooi kaartje weer
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heel mooi papier hij is weer superrrrrr Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Carla, heel mooi die olifant op dat ribbelkarton en leuk bijpassend papier! Super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooie kaart, het papier past heel goed bij de olifantstempel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen