Volgers

zondag 19 augustus 2012

Leuke sneeuwpop

Dag allemaal,

Ik kom met mijn kaartje voor wat afkoeling zorgen.
'k Weet niet of het bij jullie veel gaat uithalen, maar bij mij voelt het toch al "cool" aan.
Haha, ik heb de ventilator op mij gericht.


Deze leuke digi komt van Beccy's Place.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent coloursoft.
Mijn nieuw scrapblokje van bij Boekenvoordeel erbij gebruikt.
En nog twee ijskristallen die ik met een ponsje gemaakt heb en een beetje bewerkt met stickles.

Met dit kaartje had ik graag meegedaan bij de wekelijkse Christmas Challenges with sketches.
Ook op het blog van Beccy's Place zet ik hem neer voor de August Challenge.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer Carla,ik heb al wat rondgesnuffeld op Beccy's Place, ziet er allemaal leuk en mooi uit, wie weet hoe snel je me daar aan de uitdagingen mee ziet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kaartje om mee af te koelen.

    Toevallig ook met deze sketch een kaartje gemaakt vandaag.

    Hij is erg leuk bij jou geworden .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel de verkoeling al Carla!!!
    De ventilator staat hier namelijk ook op mij gericht.(ha,ha)
    Ik kan niet wachten tot het wat koeler wordt want dit hoeft voor mij echt niet!
    Maar nu genoeg over het weer en over naar je kaartje.
    Het is een prachtig kaartje geworden voor de kerst, leuk die kristallen bewerkt met de stickles.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Carla bij mij staat de ventilator ook op mij gericht,heerlijk,maar waar zijn de dieren of ben je daar mee klaar?
    Dit is ook wel weer een poepie hoor, je hebt het stempeltje weer prachtig gekleurd, de kristallen vind ik ook prachtig gemaakt, ik doe niet veel,voor dit meisje is het veel te heet.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer leuk, bijna iedereen is met kerstkaarten bezig, zou dat door het weer komen? Ik vind je kaart geweldig en ook, wat zou ik het heerlijk vinden, een sneeuwbui. Het is nooit goed, maar dit is toch te extreem voor mij hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart, wat een leuk afdrukje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer super leuk Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super Carla.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great colour scheme Carla, I love it! I really like the mix of patterned paper you chose too. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's a sweet snowman card, Carla. Love the turquoise blue and lavender colors together for a winter card - and great layering of different paper design. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Carla wat heb je een ontzettend leuk kaart gemaakt voor de challenge bij CCWS, super combinatie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla...brrr... ik krijg het er koud van, hihi. Zonder gekheid, ik vind het ook een cool kaartje hoor. Hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS :o) Hopelijk tot een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen