Volgers

maandag 20 augustus 2012

Tent Topper (Isabella)

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik weer mijn voorbeeldkaartje voor The Digi Makeover Challenge bij The Paper Makeup Stamps aan jullie tonen.
Dit kaartmodelletje noemt een TENT-TOPPER.
Het ziet er weer eens een beetje anders uit dan een gewone rechthoekige of vierkante kaart en is erg leuk om te maken.


WERKBESCHRIJVING:
Ik heb het kaartmodel zo gemaakt dat die precies in een standaard rechthoekige enveloppe past.
Een stuk cardstock van 21 cm x 11 cm in 't midden vouwen.
Scrappapier erop, deze komt van Boekenvoordeel.
Voor het bovenste stukje snij je een malletje uit dat je voor de helft op je kaart vastplakt, ik gebruikte hiervoor Blossom Two van Spellbinders.


Deze mooie PMS digi noemt Fairy Isabella en de leuke bijpassende tekst komt eveneens uit de PMS digitals. Je kan ze HIER in de shop vinden.
Ik heb mijn Isabella ingekleurd met Derwent coloursoft en daarna bewerkt met stickles.

De twee bloemen heb ik gemaakt met de Cutting & Embossingmal 6002/0024 van Joy Crafts.
In het midden zitten enkele meeldraadjes.


Er zitten ook nog twee swirls bij de bloemen, die uit het setje, Lr 0116 Creatables frames en swirls van Marianne Dezsign, komen.

Heb je ook zin gekregen om mee te doen met de challenge, stuur dan een leuke "Tent Topper" kaart in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen kaarten met een digi erop zijn toegestaan.  




Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot ziens,
Groetjes,


24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tent topper kaart,nog nooit van gehoord,maar het bestaat en onze Carla heeft er toch weer een prachtige stempel op gemaakt en super mooi gekleurd de kleuren zijn ook mooi net zoals het papier,ik ben zo moe ik zit bijna boven mijn computer te knikkebollen, het is hier nog steeds tropisch hoor
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi carla
    Wat een prachtig kaartje is het weer de digi is ook weer zo mooi ingekleurd mooi ook met die glitters.
    En ook een erg leuk model kaart en mooi dat het in een gewone envelop past.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje en het modelletje is ook erg gaaf! Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think your card is lovely! Isabella looks so soft and pretty in pink tones and sparkle. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een geweldige creatie Carla:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, Carla!
    Beautiufl card... I like the color combo and the flowers are awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, wat een schatje. Ik vind de stempel ook zo ontzettend mooi! Je schudt ze zo uit je mouw, ik wou dat ik zoveel inspiratie had. Dat zit er bij mij niet echt ik, het enige dat ik heb is dat ik het zo heet heb. Weet niet waar ik het zoeken moet. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie is dit geworden Carla!
    Alles details zo mooi bijpassend en ook de kleuren!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk idee, en je hebt er een heel mooie creatie van gemaakt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk, bedankt voor je uitleg Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaarje weer Carla mooie kleurtjes ook
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof modelletje voor dit mooie kaartje! Prachtig gekleurd weer Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MOOI DIE TENT TOPPER KAART. HELEMAAL NIEUW VOOR MIJ DIT KAARTMODEL EN OOK NIET ZO MOEILIJK OM TE MAKEN.DIT GA IK OOK PROBEREN. GROETJES
    ZUS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart, Carla! Heel mooi gedaan! Leuke stempels heb je gebruikt en bedankt voor de beschrijving van het kaartmodel!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een topper Carla, heel mooi gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend gemaakt Carla, super. Ik vind die bloemen ook zo geweldig. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Totally love your card. It's really gorgeous and your coloring is stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart heb je gemaakt. En zo'n leuk model! Deze komt in mijn "moet ik onthouden" vakje.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is inderdaad heel leuk. Ik ga eens kijken of ik er ook iets leuks mee kan :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card. Love the added sparkle on her wings.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a beautiful card Carla. Love your soft coloring and your design. Everything on your card looks so gorgeous!
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card Carla! I love the shape you used for the topper, your coloring, and those lovely flowers! ;o)
    Ruza

    BeantwoordenVerwijderen