Volgers

dinsdag 14 augustus 2012

Kameel (Camel)

Dag allemaal,

Een dagje later dan voorzien, maar jullie krijgen de fantastische safari stempels van Beccy's Place allemaal wel te zien.
Nu  is het de beurt aan de kameel.
Ik ga jullie  niet langer meer in spanning houden, hier komt mijn voorbeeldkaartje:


Op het ogenblik van de opdracht zat ik zonder bijpassend scrappapier en moest ik het met embossingfolders oplossen. Toch wel aardig gelukt, dacht ik ?

Deze digi stempel is vanaf nu te koop in haar shop.
Heb je eens wat tijd over, moet je er zeker eens een keertje gaan  rondneuzen, want daar staan nog hele mooie bij.
Ik heb er zelf van haar ook al aangekocht en dat gaat super makkelijk en super snel.

De kameel even in close up nemen

Ik vind hem zo schattig.
Ik heb hem ingekleurd met derwent softcolours.
Daarna uitgeknipt en met 3D plakkertjes verhoogt op mijn kaart gebracht.

Hou mijn blog van de week maar goed in de gaten want de volgende safari digi is ook nog een hele mooie.
Voor mij zelfs de mooiste van de 5.

Ik wil jullie er ook nog aan herinneren
dat er op het blog van Beccy's Place iedere maand een leuke challenge loopt.
Via randommeter maak je kans om 3 van haar supermooie digi's (vrije keuze) uit haar shop en je maakt ook nog kans om door haar uitgekozen te worden als gast designer van de maand.
Leuk toch om het eens te bekijken.

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

13 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Deze is ook weer leuk mooi met die embossingfolders .
    zou ze ook wat meer moeten gebruiken want ze zijn erg leuk.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Carla ik denk dat het best wel moeilijk is om de bultloze kameel te kleuren,jij hebt er wel weer iets moois van gemaakt hoor!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Corrie ik weet het, wij noemen een kameel zo'n dier met 2 bulten en de andere is een dromedaris. Voor sommige landen zijn dit allemaal kamelen. Ik maak dit voor Australië, dus daar zal het ook zo zijn veronderstel ik, want ik kreeg het zo door.

      Verwijderen
  3. Leuk gedaan Carla ! Ik gebruik die embossingfolders ook niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart!!!
    goed gelukt met je embossing folders echt een super kaartje!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dit een heel geslaagde kaart Carla, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart Carla, en heel mooi gedaan met die embossing folders!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een originele kaart gemaakt Carla, heel mooi gedaan.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje is het geworden Carla en mooi opgelost zo met dat embossen. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je toch maar weer prima opgelost Carla, je kaartje is weer op en top!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartje TOPPIE
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card again Carla, it's such a great image too isn't it :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen