Volgers

dinsdag 28 augustus 2012

Pop-up beren

Dag allemaal,

Vandaag kom ik jullie een super vrolijk kaartje tonen.
Zeg nu eerlijk, als je deze muzikale beertjes ziet, zou je toch wel willen dansen.
Het kaartje heeft zijn bestemming al bereikt, DJ Ivan was er blij mee.

Laten we beginnen met de buitenkant

De buitenkant heb ik vrij simpel gehouden.
Een Happy Birthday to you  liedje met muzieknootjes erbij en op het plaatje zie je DJ Ivan aan het werk.

Over naar de binnenkant

Hier heb ik een pop-up kaart voor getekend, zodat mijn beren orkest naar voor komen.

En natuurlijk krijgen jullie mijn patroontje.
Als je er zelf iets mee wil maken, zou ik het wel fijn vinden als je dan even mijn blog wil  vermelden.

De afmeting van het cardstock is 20 x 20 cm
De kaart past in een langwerpige enveloppe van 22 x 11 cm

Ik had deze kaart graag laten meedoen aan Nadia's Challenge Blog voor challenge #37 muziek.
En bij De Creatieve Zebra voor  challenge #26 alles mag.


Leuk dat jullie weer even zijn langsgekomen.
Ik vind het heel fijn jullie reacties te lezen.

Groetjes,


22 opmerkingen:

  1. Wauw Carla wat is dit echt super geworden, wat ontzettend gaaf met dat orkestje aan de binnenkant, super, super, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful creation Carla.....no stunning creation😃
    Very very creative idea:)
    Big hug my lovely friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt gaaf geworden je kaart voor Nadia's challenge,prachtig gemaakt
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je creatie is super! Je hebt jezelf echt weer overtroffen. Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toppertje is dit Carla, vind hem super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Carla dat is me ff een geweldig leuke kaart die je daar hebt gemaakt.
    Ziet er voor mij wel ingewikkeld uit

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaartjes Carla ook de kamer geweldig
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super, heb de kaart opgeslagen.
    Dank je wel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo carla,wat een leuke kaart,daar word je vannzelf vrolijk van.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, How fantastic! Love pop-up bears. Your card looks so awesome, specially from inside. It's so fun. Thank you for sharing your template :)
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er gaaf uit, Carla! Super leuk gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige creatie.
    Ik vind hem heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart Carla, superleuk met die beertjes. Bedankt voor het patroontje erbij, deze zet ik op mijn to-do lijstje.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje Carla, dat is toch prachtig als je verjaardag met zo'n kaartje muzikaal wordt opgeluisterd1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo carla wauw wat een prachtige kaart .
    ziet er echt ontzettend leuk uit .
    denk dat die er ook heel blij mee wasa .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog eens een leuke berenkaart! De voorkant is al super mooi en dan als je 'm opent nog een verrassing aan de binnenkant van de kaart! Heel knap gedaan, Carla!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg leuk kaartje heb je gemaakt.
    en het zijn inderdaad een hele leuke plaatjes.

    groetjes Matha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Carla, zo leuk met die beertjes binnenin! Een erg mooi model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een onwijs gave kaart!

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die is mooi Carla! Daar word je helemaal vrolijk van!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit een super leuke kaart Carla! Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen