Volgers

donderdag 9 augustus 2012

Giraf (Giraffe)

Hallo dames,

We zijn hier snel terug hé.
Als gastdesigner van de maand augustus op het blog van Beccy's Place heb ik  van haar hele mooie digi's ontvangen om voorbeeldkaarten mee te maken.
We gaan op safari.
Iedere donderdag en maandag krijgen jullie hiervan een nieuwe kaart te zien en deze zijn  vanaf dan ook verkrijgbaar in haar shop.
De eerste is de giraf.


Deze heb ik ingekleurd met Derwent Softcolours en uitgesneden in een rondje met Standard Circles Larges van Spellbinders.
De bladeren zijn gemaakt met de Creatable Bostak Lr0150 van Marianne Design.
Voor het bruine gedeelte heb ik een embossingfolder gebruikt.
Het scrappapier kwam ik nog toevallig tegen in een oud scrapblokje waarvan ik niet meer weet van waar ik het vandaan heb.

Ik wil jullie er ook nog aan herinneren
dat er op het blog van Beccy's Place iedere maand een leuke challenge loopt.
Via randommeter maak je kans om 3 van haar supermooie digi's (vrije keuze) uit haar shop en je maakt ook nog kans om door haar uitgekozen te worden als gast designer van de maand.
Leuk toch om het eens te bekijken.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
Groetjes,

19 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Wat een leuke digi weer je boft zo
    erg leuk kaartje zo weer die kleuren passen goed bij de giraf .

    Nog even een antwoord op je vraag (van die kerstkaart) dat witte zit gewoon in het papier.


    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another gorgeous card from you :) Your coloring is awesome. I also love your funny signature giraffe :) It made me smile.
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, wat een leukerd zeg. lekker dat je al die digi's krijgt. kun je lekker mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat de hele dag zonder internet ,dan weet je pas wat je mist maar ik heb hen gereset en nu doet hij het weer gelukkig.Je kaart is prachtig Carla en wat heb je de giraffe mooi ingekleurd,ik vind het een beauty
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Carla. De kleuren passen heel goed bij elkaar. Ik dacht echt dat het rondje en de bladeren aan elkaar vast zaten hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje.
    Ben even op die site geweest, maar kan geen engels, dus niets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooiiiiiiii kaartje Carla
    oeps en ik lees de site in engels ik zal kijken maar dan pas ik ook
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan! Ik hou wel van dit soort kaartjes!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Carla, mooi ingekleurd en het papier past weer mooi bij de rest.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een enige kaart Carla! Die embossingfolder past er mooi bij!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kaart, het papier past heel goed bij de giraf.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die schitterend geworden Carla, en ik zal daar zeker eens een kijkje gaan nemen. Leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW......
    wat een beauty is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje is dit Carla.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja inderdaad het blog is in't engels, maar met de vertaalknop kan dat toch geen probleem geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Another fabulous card again Carla, isn't it such a great image to work with too. I love your jumping Giraffe at the bottom with your name also, made me smile :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Carla:)Beautiful dies and texture:)
    Elegant giraffe:)
    Have a fabulous weekend:)
    Next 10 days I can't leave comments on your blog because I'll be on holidays:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje Carla, prachtig ingekleurd!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen