Volgers

maandag 27 augustus 2012

Inspiration Photo (Sailing by)

Dag allemaal,

Maandag, dus tijd voor onze wekelijkse Digi Makeover Challenge bij The Paper Makeupstamps.
Vandaag hebben we een opdracht met een inspiratiefoto in marine stijl (zie helemaal onderaan dit bericht).
Om mijn voorbeeldkaartje te maken zat ik met het idee van er een bootje voor te maken, maar een patroontje voor een model vond ik niet. Naar een idee dat ik vond bij het googlen heb ik een poging gedaan om er zelf ééntje te tekenen. 't Is nog niet zoals ik het zou willen, maar dit heb ik er kunnen van maken.

Klik op de foto om hem beter in detail te zien.

Zo is die langs achter

Mijn patroontje geef ik jullie mee, misschien lukt het jou beter om er wat mee te maken.


De afbeeldingen en tekst die ik hiervoor gebruikte komen uit de digi set Sailing by, te verkrijgen in de shop van The Paper Makeup Stamps.

Heb je  zin  om mee te doen met de challenge, stuur dan een leuke "Inspiration Photo" kaart in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen kaarten met een digi erop zijn toegestaan. 

De inspiratie foto staat hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

16 opmerkingen:

  1. Ik moet zeggen Carla dat je het toch wel voor elkaar hebt hoor!!! Je bootje is héél goed gelukt en wat een mooie kleuren lekker Hollands jij bent ook een kanjer hoor.Alles wat uit je handen komt is prachtig
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your boat is awesome! I love its color and those little bows. Thank you for sharing your template.
    Hugs,
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Wat een super mooi model zo
    Papier past er ook geweldig bij .
    Helemaal leuk
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer prachtig. Leuk, origineel en super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow this is totally stunning! love the shape of this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE the red-white-and-blue!!!! Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, Carla. Leuk patroon! Knap gedaan dat patroon tekenen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Carla, je patroontje is goed gelukt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan Carla, ik vind je boot zeer goed gelukt! Leuke details, vooral het touwtje bovenin!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card my creative friend:)
    I like the SHAPE and the colors used:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card and I really like the colors you used. So creative to draw your own!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik zie dat je nog iets geplaatst hebt, wat geweldig gemaakt dit, helemaal toppie weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is wonderful!!! Loved the bote you made as card... thank you for sharing the pattern :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk kaartje is het.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed gelukt kaartje hoor. Ik heb het patroon meegenomen. Ga er ook eens iets mee proberen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen