Volgers

vrijdag 3 augustus 2012

Magnolia

Dag allemaal,

Ik ben al druk bezig geweest met al mijn opdrachtjes als DT en GDT, maar voor de resultaten zullen jullie nog eventjes geduld moeten hebben. Volgende week krijgen jullie ze te zien.
Ik had ook nog een kaartje te maken voor een jarige en die heb ik er nu even tussendoor gemaakt.
De jarige is een bloemendame, vandaar dat ik deze mooie magnolia digi van Beccy's Place hiervoor nog eens gebruikt heb.


De digi van Beccy's Place is ingekleured met Derwent Softcolours.
Het ovalen malletje komt van Boekenvoordeel.
De twee hoekenstansjes komen uit het setje Lr 0143 van Marianne Design
De bloemetjes zijn gemaakt met FLP 022 van Nellie Snellen, het hartje met een klein bloemenponsje en in het midden heb ik een piepklein pareltje geplakt. De blaadjes zijn gemaakt met FLP 031 van Nellie Snellen.
Het scrappapier komt uit een vintage blokje van de Action.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Carla,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit Carla, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Carla ,dat zal de bloemendame ook vast zeggen ik vind je kaart prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is het weer .
    Je kaart hieronder is ook erg mooi.
    En nog gefeliciteerd met je gast DT schap
    Super leuk voor je

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stijlvolle kaart. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die magnolia's zijn nu nog mooier nu ze verwerkt zijn,dat groen erbij is prachtig!
    Groetjes
    Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de bloemen mooi ingekleurd Carla. Die 2 kleuren groen erbij past helemaal!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Carla:) Very elegant and the image is so delicate:) I love these dies:)
    Big hug dear friend, I wish you a fantastic weekend:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Carla, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje met een prachtige digi!! Heel mooi gedaan.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje, Carla, heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another beautiful card Carla :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen