Volgers

zondag 19 juli 2015

Vrolijke, zwierige oma

Hallo allemaal,

Normaal stond er een fietsdagje op mijn programma voor vandaag, maar met de regen is het niet doorgegaan en ben ik beginnen knutselen.
Ook leuk natuurlijk.
Ik heb mijn kaartje al klaar. 'k Moet er wel bijvertellen dat dit stempeltje al ingekleurd lag.
En wat zijn we weer benieuwd naar hoe jullie deze vrolijke, zwierige oma vinden.


Deze leuke digi is een freebie van Free Dearie Dolls.
Zoals gewoonlijk ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Met dit kaartje zou ik graag nogmaals willen deelnemen aan de challenge:
Crafting with friends, challenge #2, anything goes
Sister Act Card Challenge, #115, anything goes
Noor en Zo, challenge #4 naar de mooie sketch van hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart :) Mooie kleurtjes en prachtig ingekleurd :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Carla....altijd handig om wat gekleurde plaatjes in voorraad te hebben! Hier is het inmiddels al geruime tijd en wij hebben al weer heerlijk gewandeld.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje Carla met die sportieve Oma....dat doe ik ze niet na hoor...ook heel mooi ingekleurd en de sketch prachtig uitgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is er weer echt eentje van jou. De leuke digi zou mijn moeder helemaal tof vinden! Mooi gekleurd ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk oma maar eens zwieren....wat een prachtkaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, grappig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel Carla, je kaart is grappig en prachtig gemaakt, de kleuren ben ik gek op.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super geinig plaatje, de pantoffels maken het helemaal af ;o)
    Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla,
    wat een hippe oma is dat, ze ziet er mooi uit on deze zuurstok kleurtjes ook je kaartje is weer top..
    Jammer van 't weer, ook hier veel regen gehad,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha heel geinig kaartje!
    ik heb ook lekker zitten hobbyen vandaag , kan het nog niet laten zien, het is voor een vriendin die geregeld op mijn blog kijkt, maar dat komt dan later wel ...groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze hangt er goed bij Carla! Hihihi mooi en vrolijk kaartje in roze en groen. Heel fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card Carla, I like the sweet image the papers and the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe zwierige oma in deze vrolijke kleurtjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een vrolijk kaartje is dit geworden zeg! leuke kleurtjes en oma is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe leuk is dit nu weer...oma op de schommel, enig kaartje Carla.
    Gezellig dat je met ons meedoet bij Sisteractcardchallenge

    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a pretty card love the colours.
    Thanks for joining our challenge at crafting with friends

    Tracey dt

    BeantwoordenVerwijderen