Volgers

donderdag 9 juli 2015

Pinguin

Hallo allemaal,

Door de ziekte en het overlijden van mijn vader ben ik achterop geraakt met mijn kerstkaartjes, maar vandaag start ik terug met mijn wekelijkse kaart voor 52 weeks to Christmas.


Het stempeltje van de pinguin bestaat al heel lang, maar ik blijf hem leuk vinden.
Dit was ooit een freebie bij Beccy's Place.
De mooie ronde mal komt van Joy Crafts, 6002/0289 Bille's Circle.
Het hoekje komt uit de set LR 0285 Creatable Vintage Corners van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes FLP013,  FLP022 (bloemen) en FLP038 (hulstblad) van Nellie Snellen.
 

Challenge waar ik met dit kaartje aan deelneem:
Beccy's Place, July Challenge: Christmas in July
Merry Monday Christmas Challenge, #166 Penguins
52 weeks to Christmas, (gewoon voor de fun en om mijn voorraadje aan te vullen)

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Leuk met die pinquin!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan me best voorstellen dat je wel wat andere dingen aan je hoofd hebt dan kaarten maken !
    deze is wel erg leuk geworden, veel moed verder,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk Carla....maar leuk dat je er weer bent met een prachtig kerstkaartje.
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een erg leuke kerstkaart, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief kaartje, Carla...en heel mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Dat zijn idd moeilijke tijden, gelukkig ben je weer begonnen
    met kaarten maken, en dit is echt een hele mooie ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Carla.
    Misschien helpt het kaartjes maken wat om eventjes, heel eventjes, je gedachten wat te verzetten?
    Je zou met je prachtige kaartje ook kunnen meedoen met de challenge van Merry Mondays, het thema is daar kaartjes met een pinguin...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Nancy. Mijn kaart staat er bij.

      Verwijderen
  8. Hallo Carla,

    Wat een superleuke kerstkaart met die grappige pinguin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Carla. Ook weer voor een leuke digi van Beccy gekozen zie ik.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla,
    wat en leuk kerstkaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat pinquinnetje!
    Mooi ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Carla! Grappig met de pinguin! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart, ik vind de pinguïn heel erg leuk,
    de kleurtjes en de stansen mooi gecombineerd, mooie tekst, is dat een stempel?
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ans die tekst heb ik op Pinterest gevonden, ik veronderstel dat het een digital stamp is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart. Leuk die tekst in 't midden van de cirkel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute! Love the design of your card & that cute penguin! Thanks for playing along with us over at Merry Monday! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die weer leuk Carla, mooie gekleurd, ook de afwerking is weer keurig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief kerstkaartje Carla, weer eentje voor in de drukke decembermaand

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. De kleuren zijn mooi bij elkaar en echt heel kerstig door dat mooie groen.
    De pinguïn is ook enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful design here Carla and I like that penguin
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You have done a wonderful job colouring the little penguin Carla, it looks fantastic! I love the design of your card with the green die cut doily and the layers of circles. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a darling penguin card - love your coloring and the design! Thanks for playing along at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! That green is stunning - beautiful card!! Thanks so much for playing along with us at Merry Monday.

    Deanne :)

    BeantwoordenVerwijderen