Volgers

zondag 12 juli 2015

Condoleance

Hallo allemaal,

Amai wat is me dat allemaal.
Een heel gedoe om op blog te geraken.
Na veel proberen lukt het nu toch, maar 't werkt nog niet zoals het zou moeten.
Hopelijk valt het ondertussen niet uit en krijg ik mijn kaart geplaatst.
Ondervinden jullie ook problemen of ligt het hier bij mij?

Ik heb een condoleance kaartje gemaakt met de sketch van  Cards & Scrap


De stempel die ik hierop heb gebruikt, is van Beccy's Place en die heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden. Alleen zwart en grijs gebruikt.
De tekst "sterkte" heb ik er achteraf opgestempeld.
De andere tekst heb ik in Words zelfgemaakt.
Het scrappapier komt van Wibra.



Dit kaartje zou ik graag laten meedoen met de challenge:
Cards & Scrap naar de schets van hieronder (links onder gebruikt)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Prachtige tekst en mooie achtergrond Carla!
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een ontzettend mooie condoleancekaart CArla!
    Mooie tekst ook.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!
    Ik heb trouwens geen problemen om op blogs te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het probleem om op Blog te geraken is vandaag precies vanzelf weer opgelost. Gelukkig maar.

      Verwijderen
  3. Een erg mooie en stijlvolle kaart, Carla. Mooie tekst heb je gebruikt.
    Fijn dat je mee doet met onze uitdaging bij Cards & SCrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje voor een mindere gelegenheid....wat een prachtige tekst heb je gemaakt...die wil ik wel opslaan (met je permissie).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je de tekst opslaan Margreet, daar zijn onze voorbeeldkaartjes toch voor.

      Verwijderen
  5. Wat een bijzonder mooi kaartje! Jouw tekst is mooi, mooi passende papiertjes en stempel, echt bijzonder!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige condoleance kaart gemaakt, de bloem is heel mooi en de tekst echt zó passend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Carla....heel apart....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG en stijlvol condoleancekaartje Carla...met een hele mooie tekst erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje,die moet je alleen niet te veel nodig hebben....
    Mooi die passende tekst.....
    Gr Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en stijlvolle kaart. De tekst vind ik prachtig.. hopelijk hoef je dit kaartje nog niet op te sturen.
    Ik heb geen problemen met mijn blog.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Carla.... heel mooie tekst!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi stijlvol kaartje Carla, volgens mij herken ik de tekst of heb ik het mis?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijlvolle kaart,carlaEn een.prachtige tekst.ik heb geen problemen met mijn blog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een stijlvolle kaart met een prachtige tekst Carla, meer hoef je er niet over te zeggen vind ik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen