Volgers

maandag 20 juli 2015

Bloemen voor Nancy

Hallo allemaal,

Vandaag zit er een jarige tussen mijn volgertjes en dat is Nancy van het blog "Mijn creatiefjes".
Hiep hiep hoera Nancy. Een gelukkige verjaardag en maak er een fijne dag van.
Ik heb een bloemenkaartje voor haar gemaakt.
'k Weet eigenlijk niet zo goed wat haar voorkeur is, dus maar hopen dat deze in de smaak valt.


Het stempeltje heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden en bewerkt met vintage photo Distress Ink.
Voor het frame heb ik Timeless Rectangle van Spellbinders gebruikt.
De hoek komt uit de set LR 0143 creatables van Marianne Design en bewerkt met vintage photo.
De vlindertjes komen uit het setje 6002-0027 van Joy Crafts en bewerkt met vintage photo.
Het tekststempeltje is van Nellie Snellen.
Het mooie papaver design papier lag al lang te wachten en nu kwam het me heel goed van pas.
Van welk merk het is weet ik niet, ik heb het ooit eens gewonnen met een challenge.

Deze kaart heb ik vandaag ook gebruikt, als inspiratiekaart op het blog van Kleuren met Potloden.
Onze maandchallenge heeft als thema "Kraft op je kaart" en je kan nog meedoen tot 7 augustus.
Onze sponsor, Scrapper's Delights, schenkt 3 digi's naar keuze uit de shop.


Dit kaartje laat ik graag meedoen aan de challenge:
Stampin your way, challenge #31, thema vleugels (hier komen mijn vlindertjes voor in aanmerking)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart is het geworden, daar zal ze vast wel erg lbij mee geweest zijn,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik inderdaad héél blij mee. Nog maar net mijn stapeltje kaartjes geopend en ook jouw kaartje ontvangen Carla! Ik vond altijd je 'kleurwerk' mooi, maar in het echt supermooi! Reuzetof kaartje, ik hou van klaprozen, dus echt een schot in de roos! Héél erg DANKJEWEL!!!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een prachtig kaartje, Carla! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende verjaardagskaart, Carla! Mooi hoor die klaprozen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kunstig kaartje Carla! Heel mooi papier heb je gebruikt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze was er superblij mee, lees ik hier boven, ik vind de combinatie van stempel ( mooi ingekleurd) en papier prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je klaprozenkaart in ieder geval heel mooi het zou me verbazen als de jarige dat niet zo vindt.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart heb je gemaakt. mooie kleuren kombinatie gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige kaart Carla, daar is Nancy vast errrrug bli mee !!
      xx Wilma

      Verwijderen
  11. Ha Carla, jij gaat ook als een speer zeg! Ik vind je kaart voor Nancy heel mooi in rood. Ik hou ervan. Mooi gekleurd ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met mooi klaprozen en leuke (muzikale) achtergrond. De brad en het kant in "t goud geven de kaart een chique accent.Je vorige kaart met zwierige oma op de schommel, is ook erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Carla, dat zal de jarige zeker waarderen. Alles past ook zo mooi bij elkaar.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Carla,
    mooi dit felicitatiekaartje, altijd leuk om te krijgen nietwaar!
    Mooi ingekleurd!
    Ook de zwierige oma kaart vind ik supermooi ingekleurd en bij elkaar gecombineerd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is geweldig mooi kaartje geworden.
    Die wil iedereen wel op z'n deurmat vinden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Carla I love the poppies the musical paper and the butterflies
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi geheel. Bedankt voor het meedoen bij Stampin your way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Carla. Wat een prachtige kaart heb je voor Nancy gemaakt. Een beetje een late reactie. Maar had deze even gemist. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen