Volgers

donderdag 16 juli 2015

Christmas Stanley

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we d'er weer met een kerstkaartje.


Ik heb "Christmas Stanley" van Beccy's Place hiervoor gebruikt en ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Challenge waar ik met dit kaartje graag aan wil deelnemen:
Beccy's Place, It's Christmas in July
Winter Wonderland, Have a Beary Christmas
52 weeks to Christmas (just for the fun en om mijn voorraad aan te vullen)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

25 opmerkingen:

  1. Hele leuke kerstkaart Carla!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh...dit is ook weer zo'n leukerd. Mooi kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstkaartje is dit Carla.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje, Carla! Vooral de border rond de kerstgroet is prachtig. Volgens mij heb je nu wel lekker veel kerstkaartjes in voorraad.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    wat een mooi kaartje en een leuke afbeelding!
    je gaat goed met je kerstkaarten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Carla, een heel schoon kaartje. En 100% Cute
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is je kerstkaartje voor deze week Carla...zeker in die traditionele kleurtjes vind ik altijd superzzz

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi rood kerstkaartje. Leuk dat beertje en je randje eromheen vind ik ook mooi.Leuk idee je zomerchallenge, ik ga kijken of ik een mooi plaatje heb van de vakantie dat mag toch ook??Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,
    als je gewend bent om ook elke keer een kerstkaart te maken, dan gaat het eigenlijk vanzelf..
    Wat heb je een grappig stempeltje gebruikt, leuke kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So gorgeous Carla, I like the beautiful design and the sweet image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in traditionele kerstkleuren. Mooie randen, kerstrozen en leuke stempel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Carla! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. héél mooie kaart met een supertof stempeltje. Hoe mooi je dit weer gekleurd hebt! Was het zo ver niet, ik kwam eens op cursus bij jou hoor!
    PS danke voor de challengetip!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja het is weer een plaatje Carla, leuke stempel, mooi gekleurd, ook de bloemen zijn prachtig, ik ben weg van deze kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje met stanley Carla, mooi afgewerkt kaartje heb je gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card Carla!! You did an excellent job colouring my favourite little bear, he looks great. I love the embellishments and the wonderful Christmas colours you used. Love it!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a pretty card, Carla. Love the traditional colours, and how you have coloured Stanley is amazing...great 'texture'!!

    Thank you for joining us at Winter Wonderland for our 'Have A Beary Christmas' challenge, and good luck in the draw.

    Hugs
    Jennifer. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kerstkaart,Carla.Met een schattige stempel en mooi ingekleurd.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi Carla,
      mooi dit kerstkaartje!
      Ook onderstaande kaartjes vind ik weer supermooi!
      Het bruidspaar wat een leuke stempel heb je gebruikt!
      De muisjes vind ik lief en schattig!
      Het condoleancekaartje erg stijlvol!
      Liefs van Martha

      Verwijderen
    2. Heey Carla

      Wat een prachtige kerst kaart heb je gemaakt.

      Groetjes Esmeralda

      Verwijderen