Volgers

woensdag 15 juli 2015

Gelukkig getrouwd

Hallo allemaal,

Leuk dat ik al enkele kaartjes voor mijn zomerchallenge binnen heb.
Ze hangen al te pronken aan mijn lintje en er kunnen nog vele kaartjes bij (hint).
Zo gezellig allemaal.
Bedankt dames.
Wie nog wil meedoen  kijkt op deze LINK, daar vind je er alles over.

Onze TV, van nog geen jaar oud, is stuk en moet nog weg voor reparatie.
Ondertussen vertoef ik dan elke avond in mijn knutselateljeeke en zoals jullie al wel weten stop ik niet voor mijn kaartje klaar is.
Het werd dus weer middernacht om naar dromenland te gaan.
't Resultaat van gisterenavond zien jullie hieronder.


Een trouwkaart met een vrolijke, leuke stempel van Karen Doodles.
Die heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden en afgewerkt met glitterglue.
Daarna uitgeknipt met een fijn wit randje eromheen en met foamtape opgeplakt, zodat die wat naar voren springt.
Het rechthoekige frame is van Crafter's Compagnion en noemt "Grace Frame".
De versiering bovenaan (kronkel) komt uit 6002-0013 assort. 1 van Joy Crafts.
De 2 kleine hartjes zitten mee in de set Leane 011 nr 45.8275 van Leane de Graaf.
Een scrappapiertje uit een vintage blokje van de Action.


Challenge waar ik met deze kaart graag wil aan deelnemen:
Sketch Saturday, Week #369, naar sketch van hieronder
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. mooie trouw/felicitatie kaart
    mooie kleuren!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig bruidspaartje!
    voor jou is het niet zo erg dat je tv stuk is, voor je man misschien wel .....
    hier kunnen we dan nog kijken op de ipad of de iphone , kan dat bij jullie niet?
    groetjes en knutsel ze......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart Carla,
    het bruidspaar weer mooi ingekleurd..mooi papier, leuk dat kronkeltje aan de bovenkant en .. de hartjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar een TV-loze avond weer goed voor is.....het is weer een toppertje, Carla! Ik heb deze digi zelf ook en blijf hem leuk vinden....je hebt hem prachtig gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier moet je wel een gelukkig huwelijk van krijgen, Carla! Wat een lief plaatje en leuk dat groen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stijlvol kaartje Carla...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig trouwkaartje met dit leuke plaatje! Mooi gekleurd en afgewerkt Carla!
    leuk dat er al wat kaartjes binnenkomen. ik heb er hier ook al wat liggen, maar mag ze pas maandag opendoen... Spannend!!!!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijk trouwkoppeltje Carla, leuke kaart !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en vrolijke trouwkaart, Carla. Erg leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig trouwkaartje Carla....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, dat is wel ff balen zeg, dat de tv nu al stuk is. Maar gelukkig zijn we gezegend met een fantastische hobby, waar we heel wat uurtjes in kunnen steken.
    Knap dat je niet stopt voordat je kaartje af is. Bij mij blijft een kaartje soms dagen liggen voordat het verder afgewerkt kan worden.
    Je hebt er wel een super leuk kaartje van gemaakt. Zó lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi je trouwkaartje Carla...wat een schattig bruidspaartje heb je erop gemaakt....ook de sketch is heel leuk...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card Carla, I like the image and the papers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your take on the sketch, Carla. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday this week. Hope to see you again. Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen