Volgers

zaterdag 4 juli 2015

Romeo en Juliet

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik hier alweer met een nieuwe kaart.
Als het zo warm blijft, geraakt mijn voorraadbakje goed gevuld, want in mijn knutselkamertje is het nu heerlijk om te vertoeven.
Lekker fris, terwijl je buiten omver valt van de warmte.
Ik had geen enkel kaartje voor een huwelijksverjaardag meer op voorraad, dus deze heb ik nu wel klaar tegen dat ik er eentje nodig heb.


Wie mij een beetje kent, weet ondertussen al dat ik graag met grappige plaatjes werk.
Dit is een tekening die ik tijdens het googlen eens tegenkwam, met in mijn achterhoofd deze ooit wel eens te gebruiken en voilà, het komt mij al van pas.
De tekening heb ik ook weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Challenge waar ik met dit kaartje graag aan zou willen deelnemen:
Noor en Zo, sketch challenge #4 zie hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. 't is weer een toppertje Carla, geinig kaartje ik herkende gelijk de sketch van Noor!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje is het weer geworden Carla - heel leuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Carla. Hier op mijn hobbykamer is het ook warmpjes, toch ga ik lekker aan de knutsel vandaag.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop vandaag ook weer eens aan de knutsel te gaan, deze week alleen nog maar mijn wekelijkse kerstkaartje gemaakt, voor de rest was het te druk en te warm...
    Ik vind je kaartje heerlijk leuk, erg mooi ingekleurd ook!
    lieve groetjes (met de donder op de achtergrond...)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha Carla wat een grappig plaatje, gebruik jij vaak plaatjes ipv stempels?
    ik eigenlijk nooit, vind het zo lastig dat je dan niet maskeren kan,
    en eigenlijk ben ik ook zo gek op stempels kopen.......maar ik vind het wel een leuk resultaat!
    in mijn hokje is het bloedheet, maar me een tafelventilator toch nog beter te doen dan buiten......
    groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje, Carla...leuk papier heb je er voor gebruikt...de grappige plaatjes hebben we iig nog wel als overeenkomst!
    Groetjes uit een zonnig Zwitserland!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hreel mooi kaartje Carla en wat heb je dat grappige stempeltje weer prachtig ingrkleurd....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,
    de kleurtjes van je kaart zijn heel erg mooi en de gave digi, past er perfect bij, heel mooi kleurwerk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een gaaf plaatje, ik vind het een te gekke kaart,
    en de kleuren zijn ook super !
    En je hebt er weer een voor je voorraad ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) zonneweekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HA die Carla, ja dat ken ik wel van je , die grappige plaatjes. Je kaartje is superleuk.
    Mooie kleuren ook en het plaatje is enig voor een huwelijksverjaardag.
    Fijn dat je knutselkamertje lekker koel is. De mijne niet.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een grappig plaatje, leuk kaartje Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met grappig plaatje. Mooi ingekleurd en gecombineerd met de verschillende papiertjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen