Volgers

donderdag 30 juli 2015

Stanley with Christmas bauble

Hallo allemaal,

Vandaag doen we weer mee om een kerstkaartje te plaatsen.
Gek hé, maar iedere week tel ik mijn kerstkaarten opnieuw en momenteel heb ik er 27.
Zoveel al in de helft van het jaar, dat is me nog nooit overkomen.


Voor het kaartje van vandaag heb ik een leuke freebie van Beccy's Place gebruikt.
Ook weer zoals gewoonlijk ingekleurd met derwent coloursoft potloden.
Ik heb "Grace Frame" van Crafters Compagnion gebruikt.
Voor de bloemen LR0143 creatables Poinsettia mini van Marianne Design en de ponsjes FLP022 + FLP039 van Nellie Snellen.

Dit kaartje laat ik meedoen aan de challenge:
Beccy's Place, Christmas in july
52 weeks to Christmas

ZOMERCHALLENGE
Doen jullie ook graag mee aan mijn zomerchallenge?
Zie het bericht dat bovenaan op mijn blog staat of klik op rechtstreekse link hieronder:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Wat een lief en prachtig kerstkaartje weer Carla!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Carla. Digi's van Beccy doen het altijd goed.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaartje, Carla.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaartje weer Carla, je ziet als je maar gewoon meedoet ben je aan het eind van het jaar helemaal klaar, super toch!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Gewoon blijven doen!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuke kerstkaart,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige afbeelding op je mooie kaart!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om er al zoveel op voorraad te hebben, Carla! Deze is ook weer een schatje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt.
    altijd handig om op tijd te beginnen aan kerst kaarten als je er veel moet op sturen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Carla,
    inderdaad je bent al ee eindje op weg met je kerstkaartjes,
    ik kan dat niet, ik kan nu geen kerstkaarten maken, vraag me niet waarom maar het lukt me niet, daar om maak ik ze ook niet en ben gestopt met versturen, misschien een beetje saai maar het past niet bij mij..
    Je kaartje vind ik weer helemaal prachtig en weer zo mooi ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. héél mooi kaartje en zo wondermooi ingekleurd! Je ziet echt de ronding van de bal!
    Ik zal eens op cursus komen bij jou hoor! Doe je dat wel eens, een workshop kleuren?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Nancy kom maar af hoor.
      Ik heb nog nooit een cursus gegeven en zelf heb ik ook nooit een cursus gevolgd. Gewoon kleuren op het gevoel en durven schaduwen te leggen.

      Verwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Carla! En supermooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kerstkaartje hoor.
    Ik moet er ook eens terug aan beginnen.
    Bedankt nog voor de hulp om mijn kaartje te plaatsen
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig beertje deze Stanley. Leuke kaart heb je ermee gemaakt. Fijn hè, om al zo'n aantal kerstkaarten klaar te hebben vóór december. Wel zo relaxed.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart in de kerstkleuren,
    wat heb je een leuke digi gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Carla, I like the image the colours and the holly
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed van je om regelmatig mee te doen. Leuke kaart geworden. Fijn dat je deze week meedoet . Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastic card Carla, I love the way you have coloured Stanley! I also like the addition of the die cut flowers and frame. Great colour scheme too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kerstkaartje weer Carla..en de leuke digi weer prachtig ingekleurd....knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen