Volgers

woensdag 22 juli 2015

Bloemen voor Anne-Marie

Hallo allemaal,

Het loopt hier tegenwoordig vlot met mijn kaartenfabriekje.
Dagelijks een kaartje, dat is helemaal niet slecht.

Het kaartje dat ik jullie vandaag kom laten zien heb ik gemaakt voor  Anne-Marie.
Zij was  gisteren jarig en heeft de kaart goed op tijd ontvangen.


Het gaat een beetje naar de kaart die ik maandag geplaatst heb (Bloemen voor Nancy), maar toch iets anders.
Deze bloemenstempel is van het merk "Artemio" en heb ik naar gewoonte weer ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.
De hoek komt uit de Set LR 0143 creatables van Marianne Design en heb ik bewerkt met vintage photo.
De vlindertjes komen uit het setje 6002-0027 van Joy Crafts en ook bewerkt met vintage photo.
De tekststempel is van Nellie Snellen.
Ook het scrappapier met de papavers zit hierin verwerkt, samen met nog een ander scrappapiertje uit hetzelfde blokje.

ZOMERCHALLENGE

Zijn er nog mensen die zin hebben om mee te doen aan mijn zomerchallenge?
Zie het bericht dat bovenaan op mijn blog staat of klik op rechtstreekse link hieronder:

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Groetjes Carla

11 opmerkingen:

  1. Ook weer een mooie kaart Carla!
    Leuk met de goudkleurige details.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Carla! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig vintagekaartje Carla, helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla,
    mooie bloemenkaart heb je gemaakt!!!
    prachtig ingekleurd!
    Knap dat je dagelijks een kaartje kunt maken, mij lukt dat gewoonweg niet...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Carla,
    je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Mooi ingekleurd. Enne...natuurlijk vertelt niemand jou of hij/zij mee gaat doen! Dat heb je zelf verboden ;-)) Whahaha...
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een heel mooi klaprooskaartje!
    Lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    wat een prachtige kaart, mooie stempel en kleurwerk, ik vind het -gouden- kantje heel erg chique, mooi gemaakt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan Carla....een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja in het echt is hij nog veel mooier en dat weet ik , want hij staat hier op de kast te pronken, tussen nog een hele boel andere verjaardagskaarten in!
    dus nogmaals bedankt Carla !
    groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker op dreef met je kaarten productie.
    Deze is ook weer super leuk geworden.
    Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen