Volgers

dinsdag 14 juli 2015

Cheerful Sketches, challenge #26, reminder "Daisies & Tea"

Hallo allemaal,

Vandaag plaatst het A-team  de reminder kaart voor onze lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Het is nog niet te laat om deel te nemen. 
Maak een prachtige creatie met onze sketch en waag je kans om hiermee in de prijzen te vallen.
Jullie mogen, zoals altijd, deelnemen met 3 creaties.

Deze heb ik als reminder gemaakt.


Dit stempeltje  + tekst "Daisies & Tea" komt van onze sponsor StitchyBear en heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.



De te gebruiken schets:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Hallo Carla
    Wat een schatje van een kaart heb je gemaakt, mooi gekleurd, mooi papier, weer een dotje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fris en vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla, ik heb wel een aantal mooie kaarten van je gemist doordat ik geen internet had op de camping, top hoor, mooi gedaan. En dit schatteke is helemaal top, vrolijk kleurrijk, lief, gewoonweg een topperke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, Carla. Lief plaatje en wat een leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig stempeltje Carla. Leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kleurtjes met een grappig stempeltje. Leuk gedaan en de sketch komt goed uit. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje van een stempel heb je weer gebruikt. Je kaartje is een PLAATJE, Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Carla,
    wat een lief stempeltje en ook de tekst is heel erg leuk,
    mooie kleuren heb je gebruikt, echt een MOOIE kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en leuk kaartje weer!
    PS jouw kaartje is binnen, dankjewel, maar heb ik nog niet opengemaakt, ik mag niet van mijn 'mannen'...
    moet nog wachten tot maandag, niet mijn sterkste
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij te horen dat die is toegekomen, is niet altijd zo vanzelfsprekend.
      Haha, die mannen. Ik zou het ook lastig hebben moest ik mijn post niet meteen te mogen openmaken.
      Maar allee nog eventjes op de tanden bijten.

      Verwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Carla! Mooie tekst ook!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er echt weer een leukerd van gemaakt. Lekker vrolijk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heb je gemaakt Carla, en wat een leuke tekst enne de stempel trouwens ook!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Carla,

    Superleuke kaarten en een lieve stempel.Leuke vrolijke kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief , schattig kaartje Carla, hele mooie kleuren ook!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een leuke, kleurrijke kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijk en frisse kaart heb je gemaakt!
    Superleuk afbeeldinkje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart Carla ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen