Volgers

maandag 27 juli 2015

Bingo !

Hallo creatieve volgertjes,

Gisteren eens wat anders gedaan, maar vandaag ben ik terug aan de kaartjes.
Dit kaartje is er zomaar ééntje voor m'n verkoopbakje, gewoon omdat ik het een leuk plaatje vond om eens wat mee te doen.
BINGO!

Het gelukkige mannetje heb ik gevonden tussen de kleurplaatjes en ingekleurd met mijn Derwent coloursoft potloodjes.
Het frame komt uit MFD014 Multi frame's van Nellie Snellen.
De sterren zijn gemaakt met malletjes, gekocht bij Boekenvoordeel.
Tekst en kader gestempeld.
Het lottobiljet op Pinterest gevonden.
De scrappapiertjes zijn al jaren oud en kwamen ooit nog van de Wibra.


Dit kaartje laat ik meedoen aan:
Sister Act Card Challenge, Anything Goes

ZOMERCHALLENGE
Doen jullie ook graag mee aan mijn zomerchallenge?
Zie het bericht dat bovenaan op mijn blog staat of klik op rechtstreekse link hieronder:
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes Carla

19 opmerkingen:

  1. Superleuke, vrolijke kaart met mooi bij elkaar passende kleurtjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel geinig kaartje hij springt een gaat in de lucht omdat hij bingo heeft, alles past weer zo mooi bij elkaar super, wat leuk dat je een 2e kaartje inzend bij sisteractcardchallenge, bedankt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt grappig ! Hele leuke kaart Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind jij toch altijd leuke plaatjes, Carla! Het is weer een plaatje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit toch ook weer, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi carla,
    leuk zo alles bij elkaar op dit kaartje,
    de kleurtjes passen heel goed!
    mooie afbeelding om te kleuren ziet er prachtig uit!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof! Plaatje, kleurtjes, sterretjes, alles eigenlijk !
    hele leuke kaart!
    en... raakt je kaartenlint al een beetje vol? Ik geniet van mijn rij kaartjes, toch leuk hé al die mini-kunstwerkjes samen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy,
      8 kaartjes heb ik momenteel toegestuurd gekregen.
      Ik hoop dat er daar nog wel wat bijkomen, maar die ik al ontvangen zijn hele mooie en ik geniet er met volle teugen van. Ja inderdaad allemaal kunstwerkjes en ik waardeer dit oprecht dat iedereen er zo zijn best voor gedaan heeft.

      Verwijderen
  8. Hoi Carla,
    wat een leuke kaart, het afdrukje is echt top en ook de combi met het Bingo kaartjes is leuk, je hebt er weer iets moois van gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent echt de Queen van de grappige kaartjes. De ene na de andere schud je zo uit je mouw.
    Dit is er ook weer zo eentje. Gewoon helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappige, vrolijke kaart Carla. Dit mannetje heeft duidelijk de Bingo gewonnen. Leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart,Carla.Tof plaatje Leuk in combinatie met het bingokaartje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart Carla.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannekaart Carla, vind ik nooit zo gemakkelijk om te doen maar jij hebt er geen moeite mee!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig mannenkaartje!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n super vrolijke mannenkaart, wat een mooi plaatje, de man voor wie het bestemd is , lijkt me wel heel aardig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit is weer een héle gave mannenkaart Carla, mooi gekleurd, zo blij is een mens als hij BINGO heeft.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke mannen kaart heb je gemaakt.
    het stempeltje is ook heel leuk.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen