Volgers

dinsdag 7 juli 2015

Hells Angel

Hallo allemaal,

Twee nieuwe volgertjes erbij, gezellig.
Nicolette en Joukje van harte welkom. 
Ik hoop dat we bij elkaar wat inspiratie kunnen opdoen.

Zo het idee van mijn zomerchallenge is in gang gezet.
Spannend en ik ben zooooo benieuwd.

Vandaag terug een kaartje en dat is deze keer een mannenkaart geworden, gepast voor een stoere kerel.


Het gekke plaatje heb ik weer via 't googlen gevonden en daarna ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Om het nog wat vrolijker te maken doe ik er een gepast liedje van Urbanus erbij

Hels Angel

(Tekst en muziek: Urbanus)

'k Rij met een brommer met dikke banden
En ik ben de plezantste van de straffe mannen
Ja, 'k rij met een brommer met dikke banden
Ben de plezantste van de straffe mannen

Bij elke rel of vechtpartij
Ben ik er altijd gloeiend bij
Van m'n zeven zat ik allicht
In het verbeteringsgesticht
Nu wordt het moeilijk om nog rond te stoeien
Want de politie tracht me uit te roeien
Ik denk da'k er niet goed voor zit
Ik heb een strafregister in gebroken wit

Ik ben een hels angel, ik ben een hels angel
Ik heb van niemand genen bangel
Ja, ik rij al over berg en dal
Mijne naftbak moet leeg, da's al

'k Heb ne keer een accident gedaan
Bennekik me daar ne gang gegaan
Toen ik een kruispunt overvloog
Kreeg ik een strontvlieg in mijn oog
'k Ben bij een beenhouwer binnen gereden
Die heeft in zijne vinger gesneden
'k Zat er weeral niet goed voor
Want er stak een salami in mijn oor

Ik ben een hels angel, ik ben een hels angel
Ik heb van niemand genen bangel
Ja, ik rij al over berg en dal
Mijne naftbak moet leeg, da's al

Binnenkort ga ik eens lekker trouwen
Met een koppel ferme vrouwen
't Is niet van willen maar van moeten
Want ik had een goed stuk in mijn voeten
'k Heb ze bemind op mijnen brommer
Tegen tweehonderd per uur
Ze zagen groen als een komkommer
Maar in vlam en vuur

Op een keer reed ik weer te rap
Plots hoor ik een enorme klap
'k Had zeven kippen doodgereden
Een melkkoe en een kat
Darmen, pluimen en haar, wat een bloedbad
Maar ik was in m'n recht
Want ze moesten blijven staan
En daarbij z'hadden zelfs hunnen gordel niet aan

Oh, ik ben een hels angel, ik ben een hels angel
Ik heb van niemand genen bangel
Ja, ik rij al over berg en dal
Mijne naftbak moet leeg, da's al, da's alles

Challenge waar ik met deze kaart zou willen aan deelnemen:
Sweet Sketch Wednesdey 2, Sketch #59 naae de sketch van hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

30 opmerkingen:

  1. Stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Zelfs die man op het plaatje heeft wel iets weg van Urbanus vind ik :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plaatje en achtergrondpapiertjes matchen perfect bij mekaar!! Je liedje erbij is een superse vondst!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ja het mannetje lijkt echt op Urbanus, hilarisch liedje..ik ben wel fan van hem..
    Leuke mannenkaart is het geworden..stoer..
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik vind je zomer challenge een erg leuk idee, maar doe niet mee omdat het me nauwelijks lukt om kaarten te maken,veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    wat een superleuke kaart heb je gemaakt!!!!!
    Echt lachen!
    ook het liedje van Urbanus kan ik waarderen hihihihi....
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kaart Carla!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje en een stoere motorrijder. Leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stoere mannenkaart Carla.....de kleurtjes zijn heel erg gaaf! Ja....het is inderdaad net Urbanus....wat grappig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige, stoere kaart is dit Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende en stoere kaart Carla.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke mannenkaart met deze stoere kerel op de motor. Lijkt inderdaad wel wat op Urbanus. Heb je de tekst van het lied ook in de kaart geplakt?
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja Urbanus, daar heb ik in het verleden altijd zo om moeten lachen.
    Wat een geinige kaart heb je nu weer gemaakt Carla, wat leuk om het lied erbj te doen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a fun image and great colour scheme. Love your cog embellishments perfect with that image.
    Thank you for joining in with us this week
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla,
    het is weer een heel geinig kaartje! Ik moet altijd wel glimlachen als ik een kaart van jouw hand voorbij zie komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Hele gave en stoere kaart zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig wat een coole stoere kaart Carla, en hij heeft idd wat weg van urbanus zelf!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk en zeker een stoer kaartje Carla...lijk inderdaad Urbanis....en ook die tekst is super gaaf....PRACHTIG geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh how totally fabulous! A perfect masculine card. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love this card! What a super fun image and embellishments that are perfect with it. Great job on this Carla! Thanks for joining us at SSW2!
    Sharon, SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Brilliant card Carla I like the Biker image the papers and the cogs
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sooo cute Carla! Love that darling biker image and those fantastic cogs! Quite perfect! Thanks for sharing your work with us this week.
    ~Jo, SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a great male card! Love your added gears! Thanks for joining us at SSW2!
    Judi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een stoer kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha weer een grappige kaart, leuk voor motorrijders in de familie en vriendenkring!
    groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a great guy card, love the gears that you have added. Thanks for joining us, always love seeing your cards. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke,stoere mannenkaart,Carla.enig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen