Volgers

vrijdag 31 juli 2015

Bingo 2 !

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de vrouwelijke versie zien van het bingo kaartje dat ik deze week al plaatste.
Ook wel leuk vind ik zelf.
Eén van de omaatjes van Free Dearie Dolls Stamps kwam me weer goed van pas.


Ik heb de digi stamp ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Het frame komt uit MFD014 Multi frame's van Nellie Snellen.
De sterren zijn gemaakt met malletjes, gekocht bij Boekenv oordeel.
Tekst en kader gestempeld.
Het lottobiljet op Pinterest gevonden.
De scrappapiertjes zijn al jaren oud en kwamen ooit van de Wibra.


Challenge waar ik met dit kaartje zou willen aan deelnemen:
Crafting with friends, challenge 3, Anything Goes
Sister Act, challenge #117, Anything Goes

ZOMERCHALLENGE
Doen jullie ook graag mee aan mijn zomerchallenge?
Zie het bericht dat bovenaan op mijn blog staat of klik op rechtstreekse link hieronder:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Ook deze vrouwelijke variant is goeg geslaagd Carla, heel mooi geworden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Carla....wat een geinig omaatje met haar bingotasje...SUPER LEUK!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een leuke kaart gemaakt, grappige digi en weer super afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit kaartje is weer super leuk!!
    Mooie blauwtiinten bij elkaar!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dit geworden met dat vrouwtje en haar bingo tas,super. Ben blij dat mijn kaartje voor de zomerchallenge is aangekomen. Veel succes, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is ook erg mooi lekker kleurig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Wonderful card Carla I like the image and the bingo card
      Kevin xx

      Verwijderen
  8. Deze is ook weer zo leuk Carla, van mij mogen er nog meer volgen hoor. Top dat je weer van de partij bent bij Sisteractcardchallenge.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is hartstikke leuk, Carla....oude papiertjes zijn ook nog heel leuk...die stempel is echt een lachertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig gemaakt. Leuk alles zo samen :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,
    wat een enig kaartje! Zo leuk dat afdrukje met de bingotas! De papiertjes zijn ook mooi en de bingokaart is natuurlijk helemaal toepasselijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How cute!
    Thanks for playing along with our “Anything Goes Challenge” at Crafting With Friends!
    Samantha
    –CWF DT
    Designs by Sammy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great fun card love the image,Bingo card and great selection of B.papers--Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen