Volgers

woensdag 24 juli 2013

Vlinders en bloemen in de tuin

Dag lieve bloggertjes,

't Is overal een beetje stilletjes in blogland.
Veel met verlof of te warm om te knutselen, maar mijn verlof zit er al op en ik ben er terug volop aan het invliegen hoor.
Vandaag dus alweer een nieuw kaartje en dan nog wel in vintage stijl.
Ik begin er mijn draai  in te vinden en zo leuk om te doen.
Ik ben natuurlijk ook weer benieuwd wat jullie ervan vinden.


Het plaatje heb ik gevonden via google, mooi toch zo'n romantisch schilderijtje.
Het frame eromheen is gemaakt met de Craftable Cr1203 van Marianne Design.
De twee vlindertjes komen uit het setje DL 112 Exotic Butterfly small van Cheery Lynn Design.
De blaadjes komen uit het setje 003 nr 45.7681 Rose van Leane de Graaf.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes FLP002 medium flower, FLP027 Rose flower, FLP001 meeldraden en FLP004 takje van Nellie Snellen.
Om het randje te distressen heb ik gebruik gemaakt van dusty concord Distress Ink van Ranger.
Het kantje en het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


Met dit kaartje zou ik graag willen  meedoen aan volgende challenges:
We Love Vintage Challenge, Vlinders
Cards en Scraps , In de tuin
Een Hoop Inspiratie, Alles mag
The Hobby House, Vintage

En nu we toch in de tuin zitten, laat ik jullie even binnenkijken in mijn tuin.

De achtertuin


De voortuin


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

19 opmerkingen:

  1. Wat is die prachtig Carla, mooie kleuren ook. Supermooi meis.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van EHI, superleuk dat je meedoet en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Carla. En je tuin ziet er ook prachtig uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Wat leuk ! dat je weer een Vintagekaart hebt gemaakt en lekker meedoet aan de challenge van WLVC..
    Mooie kleuren, schattig plaatje en perfect afgewerkt, heel mooi gedaan..
    Je(enorme) tuin ziet er prachtig uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n mooie tuin heb je Carla, en ook je kaartje is prachtig, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer een leuke kaart gemaakt!
    en wat een prachtige tuin hebben jullie!! super..

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, Carla. En wat ligt jullie tuin er schitterend bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo...wat mooie foto's, jij woont ook erg mooi! de tuin ziet er netjes uit en dan nog kaarten maken? knap! prachtig die bloemen. voor mijn schoonmoeder is dit haar hobby. voordat wij de boerderij overnamen had zij een boerderijtuin en open kijkdagen. (groei en bloei). geweldig zag het eruit. en nu dat zij in het dorp zelf woont heeft zij haar tuin net zo alleen wat kleiner. maar nu ook kijkdagen...hihi...knap werk levert zij.
    en ik....soms zou ik wel een tuinman willen..hihi...is niet mijn hobby.
    je kaart ziet er overigs prachtig uit met dat plaatje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje met een echt zomers tafereeltje.Leuk hoor zo'n vintage kaart. Je hebt een prachtige tuin met mooie kleuren, genoeg inspiratie zou ik zo zeggen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Carla, mooi plaatje en heel leuke kleuren.
    Weer zo'n mooie foto's, wat een prachtige tuin heb je!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge van WLVC.....supers!!!!! Heel mooi van kleur, geweldig plaatje en zo mooi opgebouwd je kaartje....top! En wat je tuin betreft......maak ons maar jaloers.....wauw!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge.
    het ziet er super uit.
    fijn dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit gaat je zeker goed af Carla! Het ziet er weer prachtig uit, heel mooi alles verwerkt, een schitterende vintage! En wat een prachtige tuin! Daar zit veel werk in om het zo mooi te krijgen en te houden, knap hoor! Dan wandel je echt door je tuin, prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tuin en mooie kaart.
    Ik houd ook van de paars en lila tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Carla en ook je tuin is een juweeltje! Hier komt er van knutselen niet veel in huis, hopelijk wordt het een beetje minder zwoel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat je weer lekker aan het invliegen bent Carla! Ik doe ook een poging....maar het blijft nog even bij een poging... Je kaartje is prachtig, een mooie en frisse vintagekaart met inderdaad een geweldig leuke afbeelding erop. En wat ziet je tuin er schitterend uit!!!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jahoor mijn lievelingskleuren! ;-)
    Mooi gemaakt hoor Carla, je hebt nou toch echt wel de vintagesmaak weten te pakken krijgen hoor!
    En wat een prachtige tuin!
    Ziet er schitterend onderhouden uit!
    Bedankt weer voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beautiful colours and gorgeous image and love your photo's, thank you for joining us at the Hobby House for our 2nd challenge
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi my dearest friend:)
    I come back from the vacations with my daughter, how are you? I saw Your last creations, all Wonderful as always and This is Adorable:))
    Big hug and happy weekend:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous vintage card. Pretty colours and lovely die cut flowers.
    Hugs, Janine xx

    BeantwoordenVerwijderen