Volgers

woensdag 31 juli 2013

Country Florals set (vervolg)

Dag allemaal,

Jullie hebben het vervolg op de Country Florals set van Beccy's Place nog van mij tegoed.
Voor mijn tweede voorbeeldkaartje heb ik een ander bloemetje uit de set gekozen en hieronder kunnen jullie zien wat ik ermee gemaakt heb.
Persoonlijk vind ik de tekst ook heel mooi. Deze komt ook uit de set.


De stempels zijn zowel in set als elk afzonderlijk HIER te verkrijgen in Beccy's digital store.
Zoals jullie van mij wel gewoon zijn, heb ik ze weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloodjes.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart Carla, en wat een leuke spullen heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Carla!
    Heel mooi ingekleurd en ik vind het geblokte papier met de bloemen super matchen...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig en lekker landelijk uit Carla!
    Mooi voorbeeld!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    Dit is ook een mooie bloem én een leuke tekst, prachtige kaart heb je er mee gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zomers kaartje heb je gemaakt Carla, en de tekst stempel is idd een hele mooie(de bloemen natuurlijk ook!)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook al zo'n schatje. Erg mooi kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful DT card...love that you´ve used a sentiment also.
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen