Volgers

maandag 29 juli 2013

Sketch (Snow Happy)

Dag allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel.
Precies een jaar geleden ben  ik in het design team van Paper Makeup Stamps terecht gekomen en ik ben nog steeds trots om als Digi Makeup Artist voor het challengeblog te mogen werken.
Puur toeval, maar juist nu hebben we voor deze week de opdracht om kaartjes naar een sketch te maken en die sketch is door mij gemaakt.
't Ziet er nog wel simpel uit, maar 't is dan ook de allereerste sketch die ik na veel zwoegen en zweten in mekaar gekregen heb.
Genoeg gezweet aan de sketch, met mijn voorbeeldkaartje zorg ik voor wat verkoeling.
Kijken jullie mee?



Deze leuke digi komt uit de set "Snow Happy".
Je kan hem HIER vinden in de shop van Paper Makeup Stamps.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Challenge
Heb je zin  om mee te doen met de challenge,  stuur dan   je  "sketch creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

17 opmerkingen:

  1. Voor de eerste keer ziet het er al heel goed uit hoor, ik heb er ook altijd moeite mee om zelf een sketch te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is goed geslaagd hoor,mooie kaart gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla, Wat een leuke kaart. Mooie sketch.Moie kleuren zo. Groeten Trijntje, s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend Carla en een prachtige sketch heb je gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch leuke kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Wat een leuke sketch en je kaartje is weer helemaal MOOI..wat een grappige digi/..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla, je bent helemaal weer terug zie ik wel... Je vintagekaart is erg leuk gemaakt en heel persoonlijk gemaakt met deze mooie foto! En je derwentpotloden zijn inmiddels niet meer boos want je hebt ze weer prima laten kleuren! Een leuke sketch en prachtige voorbeeldkaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd heb je gemaakt met je eigen sketch...
    We zijn weer thuis...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, Carla. Thank you for awesome sketch.
    Hugs
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so cute... I love your sketch, thank you so much!
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Carla en mooie sketch heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke kerstkaart heb je gemaakt met die knap gemaakte sketch, dat doe ik je niet na hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en vrolijke kaart Carla.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je sketch mag dan eenvoudig zijn, ik vind het resultaat uitgewerkt wel erg leuk.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke sketch Carla ! Heel leuk gemaakte kaart in lieve kleurtjes !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your card Carla!! Your snowman is so cute and I love the little flower in the corner!
    <3 Emily L.

    BeantwoordenVerwijderen