Volgers

maandag 8 juli 2013

Anything Goes (Tweet Things)

Dag allemaal,

Eerst wil ik jullie laten weten dat ik vandaag, in de vroege uurtjes, op vakantie vertrokken ben.
Terwijl jullie dit lezen zit ik (normaal, je weet natuurlijk nooit) al rond te toeren in Wales.

De wekelijkse Digi Makeover Challenge van Paper Makeup Stamps kon ik gelukkig al op voorhand programmeren, zodat jullie die niet hoeven te missen.
Ik vind het wel jammer dat ik jullie kaarten moet nu missen en daar niet kan op reageren, maar ik maak dit  wel  goed wanneer ik terug ben.

Het thema voor deze week kan niet gemakkelijker, want alles mag "Anything Goes".
Als voorbeeld heb ik wel een kaartje gemaakt, maar toch ietsjes anders van model.
Het kan schommelen.


De digital stamp komt uit de digi set "Tweet Things" die HIER te verkrijgen is in de shop van Paper Makeup Stamps.
Ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Het frame is gemaakt met Labels Eight van Spellbinders.
Het wibbelgedeelte is gemaakt met het grootste multi frame, MFD 007 van Nellie Snellen.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes FLP 002 (bloemblaadjes), FLP 001 (meeldraden) en FLP 031 (blaadjes) van Nellie Snellen. In het hartje zit blauwe glitter glue.

Challenge:
Heb je zin  om mee te doen met de challenge,  stuur dan   je  "Anything Goes creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes uit Wales,
Carla

11 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Waarschijnlijk lees je dit dan nu ook niet meer .
    Maar een hele fijne vakantie geniet er lekker van.
    Dit kaartje ziet er ook weer prachtig uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaartvorm Carla ! Mooi !
    Nog een prettige vakantie !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Geniet van je vakantie..je kaartje is weer super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Carla. Ik wens je een hele fijne vakantie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Carla, geniet van je vakantie!! Heerlijk hoor, even er tussen uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Carla!
    Geniet van je vakantie.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi kaartje en prettige vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Carla, en een hele fijne vakantie...geniet er maar heerlijk van....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Carla. En natuurlijk een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat vind ik dit een pracht van een kaart. wat een mooie kolibrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a gorgeous card. Blue and yellow are marvelous together. I love the shape of your card and beautifully colored bird. Truly stunning card.
    Hugs
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen