Volgers

vrijdag 5 juli 2013

Frankrijk

Bonjour,

Eerst wil ik jullie nog vertellen dat ik met die leuke bloghop van We Love Vintage bij Ans (DE KAARTEN VAN ONS MAM) een toffe prijs gewonnen heb.
Nogmaals bedankt Ans.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met vintage kaarten, maar 'k ben er ondertussen wel al achtergekomen dat dit heel fijn is om te doen.
'k Moet nog wel veel leren, maar dat doe ik door te zien en te doen en daarom wil ik ook nu weer mijn creatie voor de challenge indienen.

Ik heb voor FRANKRIJK gekozen

Als je Frankrijk zegt, denk ik in de eerste plaats aan Parijs met zijn wereldbekende Eiffeltoren.
Deze moest natuurlijk in mijn creatie zitten.
Daarbij heb ik mijn kaartje verder aangekleed met de filmwereld en  deze prachtige foto van Brigitte  Bardot uit de jaren '60 leende er zich goed voor.

Challenges waar ik met deze kaart graag zou willen deelnemen:
We Love Vintage Challengeblog, landen/vakantie/vakantiegevoel
AnMaCreatief, stansen
Creapaleis, alles mag

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

23 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Wat een leuk idee weer van je dit franse kaartje .
    Prachtig gemaakt .
    fijn weekend
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh die is leuk Carla,een echt vintage kaartje.Ik heb inderdaad veel geluk de laatste tijd zeg ook iedere keer tegen mijn man we moeten een lot kopen dat moet goed komen ,maar hij gelooft er niet zo in.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carla,
    heel mooi gedaan... leuke ideeën, filmrolletje, Eiffeltoren...
    Gefeliciteerd met je prijs!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Carla, echt super leuk gedaan!
    En gefeliciteerd met je prijs, wat leuk.
    Alvast een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Frans sfeertje op je kaartje Carla, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje zo op z'n Frans.
    Veel plezier met je prijs.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja dit is wel heel anders ook heel mooi
    en suc6 met de Challenges Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch mooi Carla ! De vintage-stijl op zijn best :)
    Proficiat met je prijsje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla,
    Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..leuk Frans kaartje heb je gemaakt,beetje nostalgisch met BB..heel mooi gedaan...Liefs van Ans...
    ps. fijne vakantie en..heb gisteren de envelop gepost..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je hebt gewonnen bij Ans, altijd leuk toch?
    je vintage kaart is prachtig, oefening baart kunst.
    Ik vind dat je deze héél mooi hebt gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonjour Carla
    wauw wat heb je een leuk vintage kaart gemaakt!
    groet,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Carla, heel erg leuk gemaakt!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi je kaartje Carla, leuke franse details erop...ja ja Brigitte Bardot....echt ook jeugdsentiment voor mij ....
    leuk gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke kaart Carla, het thema is gaaf en de kleuren zijn super. Gefeliciteerd met je prijs! Groetjes, Cindy

      Verwijderen
  14. Prachtig is je kaart Carla, mooie warme kleuren ook.
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge bij WLVC.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig frans sfeertje heb je gecreeerd met BB en leuk dat je mee doet met onze challenge.
    gr van An(neke)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou he tis je toch goed gelukt, je vintage kaart!
    leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem prachtig Carla, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en wat een heerlijk sfeertje straalt hij uit. Geweldig dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Hij doet helemaal aan Parijs/Frankrijk denken hoor, dus missie geslaagd ;-)

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi geheel heb je van je kaartje gemaakt, alles past heel mooi bij elkaar.Leuk dat je meedoet met de julichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen