Volgers

maandag 1 juli 2013

Vacation (Scenery) + WEGGEVERTJE

Hoi hoi,

Mijn WEGGEVERTJE is aangepast en er is een winnaar !!!

We zijn weer maandag en dan ben ik er naar gewoonte met de voorstelling van de nieuwe Digi Makeover Challenge bij Paper Makeup Stamps.
Als dit nog geen leuke is.
"Vacation" of vakantie is ons thema voor deze week.
Alles wat met vakantie te maken heeft kan je hiervoor gebruiken.
Mijn voorbeeldje heb ik gemaakt van een leuk berglandschapje (Scenery), een digital image uit de shop van PMS en die kan je HIER vinden.


Een andere stijl dan die je van mij gewoon bent. Ik heb het CAS gehouden.
Ik heb de digi ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloodjes.
Het frame is de Creatable Cr 1201 van Marianne Design.
Het scrappapier komt van Action.


Challenge:
Heb je zin  om mee te doen met de challenge,  stuur dan   je  "Vacation creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.




Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Carla!
    Een mooie kleurencombinatie en leuke digi...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van het thema vakantie Carla, top

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer mooi Carla.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    WOW...wat een superleuke kaart heb je gemaakt, mooi ingekleurd,aankleding en afwerking, perfect..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla

    Ik vind het weer een leuke vakantie kaartje .
    stempeltje heb je ook weer erg mooi ingekleurd .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig zomers uit Carla!
    Leuk gedaan zo!
    Je bent lekker bezig ;-)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje Carla en supermooi ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla, hij is weer gaaf, krijg helemaal zin in vakantie. Wat en leuke digi en natuurlijk weer prachtig gekleurd! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Carla, geeft een heerlijk vakantiegevoel.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Carla vind papier ook super en je frame
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Carla. Inderdaad heel CAS, ik kan een mens daarom bewonderen want mij lukt dat niet, zonder bloemen en tierlantijntjes.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een toppertje Carla, mooi gekleurd, mooie kleuren, een heerlijk vakantie gevoel krijg je hierbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie CAS kaart Carla! Knap gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat brengt me in vakantiesfeer je kaartje :)
    Leuk !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen