Volgers

zaterdag 20 juli 2013

Kaart en Tag

Hallo allemaal,

Morgen is het feest.
Schoonbroer en schoonzus nodigden ons uit om iets te gaan eten voor hun 20 jaar huwelijk.
Daar konden we toch niet neen tegen zeggen en met lege handen kunnen we er natuurlijk niet naartoe.
Ik heb voor mijn schoonbroer een goede fles wijn uit Wales meegenomen, dat lust hij wel graag.
Mijn schoonzus is gek van orchideeen, dus voor haar heb ik een mooie bloemenschaal.
Een kaart had ik al klaar en die heb ik al eens eender komen tonen, maar voor de schaal had ik nog een tag nodig en ik vond het wel leuk om die bijpassend met mijn kaart te maken.

Tag

Wenskaart



De stempel komt van Beccy's Place en kan je HIER vinden in de digital store.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

7 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,
    Wat mooi je kaart en bijpassende tag, prachtig je bloemenschaal, heel mooi gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Carla,zo mooi de kaart en de tag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kado is dat geworden. Alles past prachtig bij elkaar. Super gedaan.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn de cadeau's voor de feestvarkens Carla,jij verwent ze wel, mooi is je tag geworden.
    Ik zou zeggen eet smakelijk en veel plezier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan een tag en een kaart in dezelfde stijl Carla. En je hebt goed aan ze gedacht door ze te verwennen met mooie kado's, een fijne dag.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele mooie stempel.
    Kaart en tag zijn zeer geslaagd.
    Gefeliciteerd met hun 20 jarig huwelijk.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en label heb je gemaakt, heel leuk zo in de zelfde stijl.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen