Volgers

woensdag 3 juli 2013

WEGGEVERTJE

WEGGEVERTJE

Dag lieve bloggertjes,

Ik heb nog enkele stempeltjes die ik zelden gebruik.
Misschien kan ik er iemand een plezier mee doen.
Zoals deze Magnolia stempel bvb., die is uit de verpakking en ik heb hem slechts 1 keer gebruikt.
Ik maak bijna nooit iets met Magnolia, dus daarom kan ik hem maar beter weggeven aan iemand die hem leuk vindt.


Hoe kan je kans maken op mijn weggevertje:
-Volger zijn of worden van mijn blog
-Plaats het weggevertje in je sidebar met een link naar mijn blog
-Plaats een reactie op dit bericht

Tot eind deze maand blijft dit bovenaan staan en op zondag 30 juni komen jullie te weten naar wie Tilda de cowgirl toekomt.

En dan nu over naar de winnaar.

Mijn kleinkindjes waren niet aanwezig om een briefje te trekken, dus moest ik een andere manier verzinnen.
Ik heb een lijst gemaakt met alle deelnemers en ieder heeft een nummer gekregen volgens inschrijving.
Mijn man mocht een nummer kiezen van 1 tot 18 en dat was nummer 3.
JOLANDA jij wordt de nieuwe eigenaar van dit weggevertje.
Stuur je me even een mailtje met je adres en dan komt die naar je toe.
carla.aerts@gmail.com


23 opmerkingen:

  1. Wauwie wat een leuke weggever , ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je dat je dit stempeltje wilt weggeven Carla, maar ik heb hem zelf ook dus ik sla eventjes over. Toi, toi, toi voor de anderen die mee gaan doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Wateen leuke weggever, ik ben nl. wel dol op Magnolia (lees verslaafd)en deze heb ik nog niet. Dus ik waag graag een kansje haar te winnen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke stempel geef je weg.
    doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik ben gek op Magnolia.....ik waag een kansje!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaaaffffff! Wat een prachtige stempel, bedankt voor de kans...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn Magnolia collectie is nog niet zo uitgebreid, dus ik waag graag een kansje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk stempeltje Carla, ik waag een kansje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Carla wat een leuke weggever
    ik waag graag een kansje om mee te doen

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW... I would love to be the lucky one!
    Thanks for the chance...
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Carla, awesome candy. I have only just started purchasing my magnolia stamps, am in love with them and this one I do not have. The magnolia challenges are high on my list and this would be a great addition to my small collection...yeehaw....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla. Wat geef je een leuke stempel weg. Ik doe graag mee in de verloting. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke lief van je, ik vind het een superleuke stempel en doe dus ook graag mee

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Carla,

    een heel leuke stempel, ik doe graag mee.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Carla, wat een mooie stempel. Ben pas begonnen met inkleuren van stempels. Dus deze candy komt goed uit, doe dan ook graag mee.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla,
    Wow al zit ik nu in Spanje,ik wil erg graag mee doen met je weg geef actie....
    Ik ben gek op magnoliaatjes en deze heb ik nog niet!
    Lieve groetjes
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Carla hallo
    Wat een leuke weggever hier doe
    Ik ook graag an mee hoor , heb nog
    Weinig stempels , succes allemaal.

    Liefs van......
    Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Carla hallo
    Wat een leuke weggever hier doe
    Ik ook graag an mee hoor , heb nog
    Weinig stempels , succes allemaal.

    Liefs van......
    Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous stamps my friend and thanks a lot for the chance to win^_^
    Hope the luck come to Italy^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jolanda gefeliciteerd met je gewonnen prijs, en Carla bedankt voor deze kans.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Jolanda met het leuke Tilda stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd Jolanda met deze leuke stempel van Magnolia.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen