Volgers

woensdag 25 april 2012

Voorjaar

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor de challenge van AnMaCreatief en De creatieve zebra.
De opdracht is een voorjaarskaartje of lentekaartje maken.
Ik heb er dan ook speciaal geel voor gebruikt, want kijk maar eens naar de tuintje, geel is een kleur die je in het voorjaar er veel in ziet.
Ook de vogeltjes zijn nu volop aan 't werk om een nestje te bouwen, vandaar dat ik voor een stempel gekozen heb met een vogel erop.

'k Vind de stempel zo leuk, dat ik hem nog wat van dichterbij wil laten zien.


De stempel is van House Mouse en die heb ik ingekleurd met Derwent Softcolours
Daaronder zit een malletje van Nellie Snellen.
Een ronde uitgesneden met Standard Circles Large van Spellbinders.
Daarop een ronde die ik door de cuttlebug gedraaid heb met een embossingmal en daarna met Distressink wild honey heb ingekleurd.
De klimoprank komt uit het setje Lr0206 Creatable Ivy van Marianne Design.
De 2 groene sprietjes komen uit het setje Lr0157 Creatable decoratieve elegantie eveneens van Marianne Design.
De overige blaadjes en bloemetjes zijn gemaakt met ponsjes van Nellie Snellen.
Hiervoor heb ik gebruikt, deFloral Punch jumbo rose leaf FLP031 (blaadjes), Floral Punch medium set FLP028 rose flower (grote bloem) en Floral Punch small set flower-1 FLP020.
Op de bloemenhartjes heb ik een beetje glitterglue gedaan.
Het scrappapier komt uit een vintage scrapblokje van Action.

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat een vertederende kaart heb je gemaakt Carla het stempeltje is een schatje en je hebt hem prachtig ingekleurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla
    ach wat een schatje weer
    echt voorjaar
    al is dat hier wer te zoeken het giet hier behoorlijk.

    wat een mooie bloementjes ook
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi Carla en de stempel
    vind ik super gaaf
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Carla,
    dat is een mooikaartje geworden krijg je voorjaar kriebels van.

    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt Carla, leuke stempel en zo mooi gekleurd.

    Succes met je challenge.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Carla,

    Wat een leuk lente tafereeltje...
    Het is een leuk thema waar je vele kanten mee
    op kan.
    Laat de lente nu maar komen, de mannen hier hebben twee weken schoolvakantie, en het zou wel prettig zijn als het weer wat beter wordt zodat we erop uit kunnen trekken.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lentekaartje en inderdaad die stempel is fantastisch! Ik vind ze alvast héél geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Carla,
    Inderdaad een hele mooie stempel. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk lentekaartje Carla, superschattig stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stempel heb je gebruikt. Je kaart is super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,

    wat een schat van een kaart, deze stempel is supermooi en je hebt hem zo mooi ingekleurd, knap hoor!

    Fijn dat je hiermee meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje de stempel is heel leuk en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi lente kaart, ja house mouse zijn erg schattig en deze met vogel en de bekende muisjes maken het helemaal af.
    Bedankt voor je deelname aan dcz.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla, wat een mooie en grappige kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij DCZ, succes.
    g. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla, leuk dat je bij mij volger bent geworden, ik heb hier ook even rondgesnuffeld en hele mooie dingen gezien. Ik ga me ook bij jóúw volgers voegen hoor. Fijne dag en tot de volgende keer.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart.
    bedankt voor het meedoen bij DCZ en succes.

    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige voorjaarskaart in deze mooie kleuren! De leuke geponste bloemen maken het helemaal af.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige voorjaarskaart. Je hebt helemaal gelijk, op dit moment is geel de absolute voorjaarskleur! Hoewel de narcisjes nu op zijn einde gaan en er ook andere kleuren door de natuur worden laten zien... Ook bij ons zijn de vogeltje druk in de weer, dus ik vind het echt super leuk dat je aan al deze dingen hebt gedacht bij het maken van een kaart.
    Leuk om te lezen en te zien!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een ontzettend mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen