Volgers

donderdag 12 april 2012

Hoera, een zoon

Dag beste volgertjes,

En ik ben hier alweer met het volgende kaartje.
Ja 'k ben gisteren druk bezig geweest.
Hij was zo goed als klaar, alleen vond ik dat er nog hoekjes  bij moesten en ik kon mijn mallen maar niet  vinden.
Ik heb er mij rot naar gezocht en uiteindelijk vandaag gevonden.
Ze staken ergens in een map, waar ze niet thuishoorden.
Ondertussen is nu wel mijn hobbykamer weer netjes aan de kant met al dat zoekwerk.

'k Ga met deze kaart meedoen aan de challenge van een hoop inspiratie

De kaart moest gemaakt worden naar deze sketch

Vinden jullie het resultaat zowat geslaagd?
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes,

15 opmerkingen:

  1. En of ik hem geslaagd vind, ik vind het een prachtige kaart Carla en ik vind het wel een winner groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of hij mooi is leuk hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    ik zie dat ik een paar mooie creaties heb gemist...nou zeg je bent goed op dreef! het ziet er allemaal top uit! Het geboortekaartje vind ik zeker geslaagd:0) wat heb je de sketch super mooi verwerkt in je kaart! Toch nog ergens goed voor als je af en toe iets kwijt bent...
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI! Kijk je nog eens naar je link op het Ehi blog?!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, Carla, ja , ik ken dat: niks kunnen vinden, en van allerlei andere dingen weer tegenkomen..
    Maar je kaartje is superleuk!! Ook heel mooi, iets symetrisch maken!
    Succes met de challenge, gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daarom ben ik nu niet echt actief met het maken van een kaart aangezien mijn kast nog steeds niet compleet is en dus niks te vinden is waar het nu staat.

    Je kaart is super, hoe verzin je dat soort dingen toch.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje ziet er weer eens geweldig ut Carla!Succes met de challenge.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi carla

    je hebt hem super gemaakt .ik heb de sketch ook gezien maar kom er nog niet toe .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Привет!) результат удался на все 100%. очень интересная работа! Удачи в задании!
    с теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prima uit je kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi en lief kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel schattig kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is supergoed gelukt! Het ziet er schattig uit Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een heel mooi kaartje geworden, Carla.

    dikke duim (zoals onze kleinzoon zou zeggen)
    Marleen (bloodymama)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieffie, Carla! Zeker weten dat deze leuke kaart geslaagd is! Alleen ... ik moet mijn knutselplek ook maar weer eens een beetje ordenen ... ik kom dan altijd van alles tegen en begin weer aan een nieuw kaartje ...

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart het is een schitterende uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen