Volgers

maandag 16 april 2012

De kapitein

Dag lieve bloggertjes,

De inspiratie die ik zaterdag miste had ik gisteren dan weer des te meer.
Ik ben dan i.p.v. een middagdutje te gaan doen maar weer meteen in mijn knutselateljeeke aan de slag gegaan?
Dit is het resultaat waar ik best tevreden over ben.
'k Vind hem wel leuk.


De kapitein en de patrijspoort heb ik bij kleurplaatjes gevonden.
Zo zie je maar dat je niet altijd stempels moet gebruiken, het kan ook anders.
Ik heb ze ingekleurd met derwent softcolours en daarna uitgeknipt.
De boot  en het anker zijn wel stempels.
Op de foto is het niet zo duidelijk te zien, maar de patrijspoort en ook de kapitein heb ik wat omhoog gebracht om wat meer diepte te krijgen.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,

12 opmerkingen:

  1. je inspiratie is er weer helemaal Carla, wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg en je hebt helemaal gelijk hoor je hoeft zeker niet altijd een stempel te gebruiken ik vind deze kaart super groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carla, je kaart is gewoon fantastisch! Je inspiratie heeft niet lang op zich laten wachten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart Carla, wat een goed idee om kleurplaatjes te gebruiken!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel leuk hij is super leuk geweldig zo met die kleurplaten .en weer zo mooi ingekleurd .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Carla heel mooi gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuke kaart carla!
    fijne avond!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij GEEN inspiratie Carla? Ik zie de ene fantastische kaart na de andere verschijnen! Deze is ook al weer zo leuk!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je blijft in de waterstijl zo te zien. Deze is ook weer erg leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen