Volgers

dinsdag 24 april 2012

Kaart met label

Dag allemaal,

Eerst wil mijn nieuwe volgertjes verwelkomen.
Dames 'k vind het superleuk dat jullie erbij zijn.

Ook heb ik gezien dat er al wat inschrijvingen zijn voor mijn verjaardagscandy, maar deze blijft nog een tijdje staan, dus wie zin heeft zet er zich nog maar bij.
Liefst wel inschrijven via een reactie bij de VERJAARDAGSCANDY.

Zondag was het weer zusjesknutseldag.
Een zondagnamiddag knutselen samen met mijn zus en dan maken we allebei  hetzelfde en net iets anders.
We hadden onlangs gesso gekocht en daar gingen we mee experimenteren op een label.
't Leek erop dat alles mislukte.
Op het einde van de namiddag hadden we een label bestreken met gesso en een beetje gekleurd, maar dat was het.
En toch kon ik het label niet zomaar de vuilnisbak indumpen.
Gisteren nog wat materialen bij elkaar genomen en beginnen freubelen.
En zo is het label uiteindelijk geworden en 't resultaat beviel me wel.
'k Dacht ik heb nu wel mijn label, maar wat doe ik daar nu mee?
Dus vandaag terug mijn hobbyspullen uit de kast en het label verwerkt in een kaart.

'k Ben nu best wel tevreden met het resultaat.
'k Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Wat ik allemaal heb gebruikt (heel wat)
Cardstock
Scrappapier
Distressink bundled sage (groen) en vintage photo (bruin)
Kalenderstempeltje
Een tekststempel voor op de rand van het label
Vlinders gemaakt met Joy Crafts 6002 - 0027
Bloemen gemaakt met de bloemen uit het setje Cr1202 Crafttable rechthoek van Marianne Design -
elke bloem 2x uitgesneden ui perkamentpapier dat ik vooraf had gekleurd met dorso colors van Pergamano - met een ciseleerpen bol gezet en aan de puntjes een beetje toegevouwen - plitpen erdoor en klaar
een stukje touw
een stukje verbandgaas dat ook gekleurd is met distressink bundled sage
2 ijzerdraadjes gekruld met behulp van tandenstoker
2 verschillende stukjes lint

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

Omdat ik geen idee heb van hoe ik de verjaardagscandy bovenaan kan laten staan, zet ik hem af en toe wanneer ik wat plaats hem onderaan nog eens neer

15 opmerkingen:

  1. Zal ik je eens uit de brand helpen met die candy? Als je naar de opmaak van je bericht gaat zie je rechts een rijtje met mogelijkheden staan. Kies daar voor Gepubliceerd op en klik hier op. Verplaats de datum naar de datum waarop de candy afloopt en hij komt weer bovenaan te staan. Het lukt alleen zo als het bericht al is gepubliceerd, anders komt het bericht pas op je blog te staan op de datum die je ingesteld hebt.

    Enne, de kaart is leuk :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carla,goed dat je hem niet in de prullenbak heb gegooid want hij is heel leuk geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla hij is toch hartstikke leuk geworden ,echt een vintage kaart .en gezellig zo samen met je zus .

    Groetjes weer uit een NU zonnig Lisse
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi carla
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Wat een mooie kaart met de tag heb je gemaakt.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je bent lekker bezig geweest, maar niet voor niks hoor, het is een leuke kaart geworden met een mooie tag erop!!
    Gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje heb je er van gemaakt Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het resultaat prachtig verwerkt op de kaart! Ik heb zelf ook nog nooit met gesso gewerkt, durf me er nog niet aan wagen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoy zusje
    Wie had dat gedacht dat je er toch nog zo een mooi kaartje mee kon maken,het is fantastis knap geworden.Mijn mislukt labeltje ligt ook nog niet in de vuilbak en nu denk ik het toch ook nog een kans te geven(moet wel eerst even tijd vinden)
    Groetjes zus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk Carla en zo gezellig die zussenknutsel dag.
    Hoe je da candy bovenaan laat staan weet je inmiddels al las ik hier boven.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je label verwerkt in de kaart, ondanks de tegenslag, vind ik hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tevreden? Ik vind je label helemaal toppie en ik vind het leuk dat je zo met je zusje hebt gefreubeld en die van je zusje komt ook wel voor elkaar groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zier er weer super uit!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. volgens mij was jij deze dag jarig, vandaar de verjaardagcandy
    GEFELICITEERD, wel een beetje laat
    maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr
    beter laat dan NOOIT
    hihihihihi
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen