Volgers

zondag 15 april 2012

De postbode

Dag beste blogvrienden,

Over mijn vorige kaart "de onderwaterwereld" was ikzelf niet zo tevreden, maar als ik dan weer jullie leuke reacties bekijk, dan ziet het er naaruit dat die eigenlijk toch niet zo slecht was.
Bedankt voor jullie bemoedigende commentaren, dat kan eens goed doen.

Gisteren was het mijn dagje niet.
De ganse namiddag maar denken van hoe of wat ga ik nu maken en ik kwam er maar niet uit.
Van 6 tot 9 mijn stalwerk gedaan en ondertussen maar verder denken, want ik kon niet naar bed voor ik wat gemaakt had (noem je dit verslaving?).
Ping, ping,ineens kwam ik op het idee om iets met een zelfgemaakte briefkaart te maken, want die leuke Artemio stempels lagen daar al zolang te wachten.
De briefkaart was gelukt, maar daarmee was mijn kaartje nog niet af.
Een bijpassende stempel had ik niet, dus achter de computer en googlen naar een leuk kleurplaatje.
En ja hoor, deze schattige postbode kwam ik tegen.
Direct opslaan, op goede grootte gebracht, uitgeprint en ingekleurd met mijn derwent softcolours.
Daarna heb ik hem uitgeknipt en een beetje verhoogd op mijn kaart geplakt.
Daarna de gaatjes nog wat opgevuld met een verjaardagslabeltje en enkele gebruikte postzegels.
Een koordje vond ik er ook nog wel bijpassen.
En als achtergrond heb ik voor embossing gekozen.
Ziezo, mijn postbode was klaar in de late uurtjes, maar ik kon dan wel gerust mijn bedje opzoeken.
Alleen jammer dat het een kort nachtje was en dat zal ik straks moeten bekopen, maar we kunnen niet alles willen, nietwaar?
En hier is die dan:
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Een fijne zondag en tot ziens,
Groetjes,

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Carla, en de embossing is mooi als achtergrond!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ja Carla dat is verslaving :):) maar volgens mij hebben we daar bijna allemaal last van.
    Je kaartje is prachtig heel apart geworden.
    Hopelijk kun je je slaapgebrek inhalen, misschien een dutje op de bank?!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat noem ik nou eens nadenken heb je er geen hoofdpijn van? Ik vind dat het denken wel heel goed uitgepakt heeft ik vind het een geweldige kaart Carla en als je kan ga je zo toch effies onderuit groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend geworden, Carla! Dat heb je leuk bedacht. Mooi met het geembosde cardstock.
    Leuke details!
    Dut ze...
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken die verslaving Carla! Maar het is wel een prachtresultaat, je late uurtjes hebben hun vruchten afgeworpen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, wat herkenbaar....Je ligt er gewoon van wakker....
    Maar er zijn ergere dingen om van wakker te liggen, toch?
    En het dresultaat is er naar, hartstikke leuk!!
    Gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik ken dat gevoel je denkt ik moet iets maken maar wat? maar die van jouw is heeeeeel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart! Helemaal super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart Carla, je 'nachtwerk' leverde een prachtresultaat op!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou carla je hebt hem weer super gemaakt .leuk ook die postzegels erbij .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaartje weer, Carla.
    Mooie achtergrond en dan die grappige postbode erbij op, heel erg leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt Carla.
    Ik was het weekend 2 dagen met Ida op de beurs in Zeist en we zagen steeds van die koeiestempels liggen en dan zeiden we weer tegen alkaar, oh die zou Carla leuk vinden.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha,hoe zou dat nu komen dat iedereen mij en koeien aan elkaar linkt?
      Leuk dat jullie tussen al die drukte aan mij hebben gedacht.Was ik er toch een beetje bij.

      Verwijderen
  13. Dit is ook weer een hele leuke, Carla! Dat van die verslaving komt we wel bekend voor, hahaha, en dat hierdoor soms wat slaapgebrek ontstaat ook, lol! Maar het is nu eenmaal zo leuk als je weer een leuke creatie af hebt ... hoe laat het dan ook is? ;0)

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen