Volgers

woensdag 18 april 2012

De kunstschilder

Beste bloggertjes,

Vandaag heb ik een kaartje in opdracht gemaakt.
Het is voor de verjaardag van de man van mijn kapster en dat is een kunstschilder.

Een gepast stempeltje had ik niet, dus ben ik weer eens gaan neuzen tussen de kleurplaatjes en daar vind je toch  altijd wel iets dat kan gebruikt worden. 'k Vind hem zelfs nog heel leuk ook.

Ik heb het plaatje ingekleurd met Derwent Softcolours.
Mijn schildertje moest natuurlijk nog wat afschilderen en daar heb ik een foto, die ik ooit zelf eens genomen heb, voor gebruikt.
Het is een stukje Sint Amands aan de Schelde.
De kunstenaar woont in deze gemeente, daarom vond ik het wel geschikt om dit mee in het kaartje te verwerken.
Het blauwe kadertjes zijn gemaakt met frames van Nellie Snellen.
De swirls komen uit het setje Lr0116 creatables frames en swirls van Marianne Design.
Het scrappapier heb ik al heel lang liggen, ooit gekocht in 't Kruidvat. Met die verfspatten erop vond ik het er wel goed bij passen.
Hoe vinden jullie hem?

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes

14 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk. Daar zal hij heel blij mee zijn denk ik zo maar.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Carla,echt een goed idee om een kleurplaat te gebruiken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb je dit weer gaaf gedaan .super leuk .zo,n toepaselijke kaart heeft die nog nooit gehad denk ik .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha... die vind ik erg grappig! Wat leuk bedacht zeg! Heb ook zo'n soort stempel met een jonger manspersoon je brengt me op een idee!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super gaaf en in een woord GEWELDIG
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Carla leuk die schilder bij zijn ezel en dan net doen of hij de foto schildert ik vind hem super.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat knap gedaan Carla! Zo'n mooie persoonlijke kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Carla! Grappig kleurplaatje en ik vind het achtergrondpapier er ook wel leuk bij passen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke persoonlijke kaart,super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Carla, hoe verzin je het toch elke keer weer? Je hebt altijd zulke leuke ideetjes! Dit ziet er ook weer helemaal geweldig uit en zo mooi aangepast aan de ontvanger van de kaart.

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zeker leuk geworden Carla, en super persoonlijk.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een leuke kaart Carla, en zo persoonlijk, super gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Carla,

    Wat een leuke kaart! Mijn vader schildert ook dus dit is zeker een inspirerend idee!
    Je vroeg mij vorige week naar de baby op de hand. Het merk kan ik niet achterhalen. Het is waarschijnlijk een plaatje wat ik als digistamp heb gekregen.

    Ik zou je steeds antwoorden maar nog geen tijd gehad.
    Creatieve groetjes van Aly

    BeantwoordenVerwijderen