Volgers

vrijdag 27 april 2012

Communie

Hallo allemaal.

Ik heb een kaartje gemaakt voor een buurmeisje dat morgen haar communie doet.
Voor haar hobby gaat ze paardrijden en daar is ze absoluut niet slecht in, dus vandaar dat ik voor haar dit lieve stempeltje van Karen Doodles heb uitgekozen.
Ik had de sketch van de Nederlandse Kaarten Uitdaging erbij gehaald om het zo te maken en dan kan ik het ook daarvoor laten meedoen.
Mijn kaart was gemaakt en toen zag ik dat je niet alleen de sketch moest gebruiken,  maar ook nog de kleur oranje moest er in voorkomen.
Oef,  wat had ik geluk zeg, ik gebruik nu bijna nooit oranje en toevallig had ik het deze keer wel gebruikt.
 't Is scrappapier dat ook in mijn verjaardagscandy zit.
En nu zal ik maar eens laten zien wat ik ervan gemaakt heb.

En 'k vind het weer zo'n mooi plaatje dat ik het nog eens in detail wil laten zien



Dit is de sketch + ORANJE


Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

20 opmerkingen:

  1. Super leuk lief kaartje Carla en heerlijke frisse kleurtjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla
    Jou kaartje is ook super hoor .en wat een leuke stempel is dit weer.ha ha toevallig dan dat je oranje had gebruikt .

    Fijn weekend
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kaartje geworden.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Carla zeker toevallig dat je er oranje in hebt gebruikt succes met de challenge de dames krijgen het niet makkelijk om een winnaar uit te kiezen alle kaarten zijn prachtig lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Carla! Wat heb je de stempel mooi ingekleurd en de kleurtjes van je papier staan er prachtig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Carla, dat schattige stempeltje is heel mooi ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje en wat heb je mooie bloemen gebruikt. Heel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla, wat een mooi kaartje leuk zeg dat oranje moet ik ook eens proberen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, fris kaartje en wat een schattig stempeltje! Je buurmeisje zal tevreden zijn met haar kaartje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Carla,

    Het kaartje is weer prachtig een erg leuk en toepasselijk afdrukje.

    Fijn weekend Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fris en vrolijk kaartje, leuk stempelafdrukje heb je gebruikt, heel toepasselijk ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje en wat grappig dat je nu nét oranje had gebruikt, haha. Komt dát even mooi uit.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief en mooi kaartje,je bent in topform!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Carla, het een hele leuke kaart geworden! Mooi hoor dat oranje! Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het echt zo tof dat je je kaart altijd aanpast aan de ontvang(st)er van de kaart. Morgen heb ik de hele dag een scrapbookdag, mijn Belgische vriendin gaat ook, dus tussendoor ook nog even een beetje in het Nederlands babbelen. Fijn weekend!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi! Het kind zal er blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een vrolijke kaart geworden, dat heb je leuk gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een leuke kaart geworden Carla, zal de communicant blij mee zijn denk ik, groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Carla ! Wat leuk dat we elkaar in blogland tegenkomen, ik ben al een poosje weg op Hyves, maar nu kan ik je kaarten hier bewonderen !!! Prachtige kaart heb je gemaakt, zo leuk het plaatje !!! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Carla, wat een schattig kaartje in oranje is dit geworden. Ziet er prachtig uit!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig leuk kaartje! Mooi ingekleurd hoor. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen