Volgers

dinsdag 4 februari 2014

Yes, ik heb beet

Hallo allemaal,

Ik heb nog eens een  mannenkaartje gemaakt.
Gisteren aan begonnen en nu heb ik hem net klaar.
Gewoonlijk vinden we dit minder leuk om te doen en de inspiratie blijft al eens achterwege, maar ik moet nu eerlijk bekennen dat ik deze kaart met heel veel zin gemaakt heb.
Is het er aan te zien?
Een beetje andere stijl dan wat jullie van mij gewoon zijn, toch?
Ik wacht nu vol spanning af naar jullie reacties.


Het in te kleuren figuurtje heb ik bij de kleurplaatjes gevonden en ik heb het ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Daarna uitgeknipt met een fijn wit randje, een beetje bol gezet en opgeplakt met dunne foamtape, zodat het mannetje met zijn grote vis, wat vooruit springt en nog meer in de kijker komt te staan.
Het achtergondplaatje heb ik gevonden op Pinterest en dat heb ik uitgeprint op fotopapier.
Daarna heb ik het verwerkt in de LR0235 Creatable van Marianne Design.
De 2 tickets bovenaan heb ik zelf samengesteld met 2 verschillende stempeltjes. Dat heb ik ook gedaan met het sentimentje.
Verder zit er nog een stukje lint uit jutte en een touwtje op de kaart.
Het scrappapier is een afbeelding van keien in water (niet veel meer van te zien) en die komt nog uit mijn oude voorraad.


Met dit kaartje zou ik dolgraag willen deelnemen aan volgende challenges:

Hobbyjournaal, Mannen creatie
De Creatieve Zebra, Mannenkaart

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

34 opmerkingen:

  1. Schitterende mannenkaart! Wat een leuke materialen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla
    Ik vind het weer een super leuke mannenkaart .Ik kom er ook maar niet aan toe om eens een mannenkaart te maken .
    Er zit weer een heleboel leuks op je kaart .
    Dat heb ik nou ook vaak gebruik je mooi achtergrond papier zie je er niks meer van .Ha Ha.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige Mannenkaart Carla met een hoop werk dat zie en suc6 met je challenges super afdrukje heb ik ook is gebruikt
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Carla, en wat een leuke materialen heb je erbij gebruikt.
    Alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is veel te zien op je kaartje Carla. Leuk voor een visliefhebber zo'n kaartje. En zoals je zegt, hoe meer je op je kaartje plakt hoe minder je het achtergrondpapier ziet, soms is het te mooi om te verbergen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie details op je kaart verwerkt. mooie mannenkaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg leuke kaart, Carla! En fantastisch samengesteld. De tickets heb je ook weer leuk gedaan. Ik vind ook dat je mooi kleurt met je Derwent potloden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat mag je vaker doen hoor Carla. Wat is hij goed gelukt!! Heel erg mooi en heel erg leuk. Geweldige details, je kunt zien dat je het met zorg hebt gemaakt, top!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is er inderdaad aan te zien dat je die met veel plezier gemaakt hebt Carla...Ik vind hem super geweldig....prachtige accentjes erop ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het plezier spettert er vanaf hoor Carla...of komt dat gespetter van die prachtig ingekleurde vis???? Ik vind het een supergave mannenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart je hebt goed je best gedaan het is erg knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,
    wat een superleuk mannenkaartje heb je gemaakt. Grappig dat je het afdrukje en het plaatje hebt gebruikt. Past perfect bij elkaar.
    Ook de tickets vind ik erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla,
    Wat een leuke combinatie van plaatje en afdrukje, veel stoere elementen, met plezier gemaakt..MOOI..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super helemaal te gek die kaart, met alles er op en er aan. leuke stamp, mal mooie tickets en ga zo maar door. Tof hoor!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk plaatje Carla. Ik vind het een geweldige en stoere mannenkaart. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hele gave mannenkaart Carla en die tickets zijn super:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er leuk uit Carla, een heel leuk plaatje en alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Carla wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toppie mannenkaart....leuk hoe je alles bij elkaar hebt gezocht en verwerkt. Heel gaaf!
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geinige en mooie kaarten, heb je weer gemaakt Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Carla. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Carla
    Ja je kaart is gaaf, wat je beet hebt dat is geen kleintje, ik vind het een prachtige mannenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze mannenkaart heb je weer vol overgave gemaakt zie ik.
    Als je zo een vis kan vangen kan je zeker ook wel ergens een prijsje vangen denk ik!
    Groetjes
    Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige , vrolijke en grappige kaart heb je hier neer gezet, super!!! Niet zo gemakkelijk , die mannenkaarten , niet??Maar de jouwe is super geslaagd!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Carla,
    Het is een super mannenkaart geworden.
    Je kan zien dat je deze vol overgave gemaakt hebt,
    zoveel leuke datils...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super de super mooie kaart Carla, zo leuk van kleur en alles straalt , top van je
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende mannenkaart Carla - superleuk en super gekleurd plaatje (jij hebt altijd zo van die leuke ;)) - super samengesteld met mannelijke accentjes en een heel geslaagd geheel - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hahaha leuk gedaan Carla!
    Leuke combi!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Met prachtige dp en leuke details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is prachtig Carla.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een stoere kaart heb je gemaakt Carla, zoveel leuke details, top hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart! Mooie details.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen