Volgers

vrijdag 7 februari 2014

I love you

Hallo beste crea's,

En hier zijn we dan met ons volgende kaartje.
Voor de afwisseling heb ik nu een huwelijkskaartje gemaakt.
Deze is ook voor de verkoopdoos en ik hoop dat die weldra bij een jong koppeltje gaat belanden.


Het plaatje het ik via Pinterest gevonden.
Ik heb het ingekleurd met mijn Derwent coloursoft pencils.
De mallen zijn van Timeless Rectangle van Spellbinders.
De hartjes komen uit het setje Lr 0159 Creatable Hart van Marianne Design.
Geen scrappapier maar een embossing achtergrond, gemaakt met de embossingfolder die gratis bij mijn cuttlebug zat.
Het lint heb ik nog van vroeger, het zat nog bij mijn bloemschikspullen.


Met dit kaartje zou ik graag willen deelnemen aan volgende challenges:

Miekelotte Challenge, Challenge 9 "Hart"
Friday Sketch Challenge, kaart naar sketch hieronder


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. wauw Carla wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en romantisch kaartje, Carla....die Spellbinders mal is supermooi!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Die Spellbindersmal is ook een van mijn favorieten, ik vind je kaartje prachtig, wat een leuke afbeelding, mooi met de harten en het lintje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla
    Wat een leuke vrolijke huwelijks kaart .
    Prachtige stansen heb je ook weer gebruikt .
    en het stempeltje is ook weer zo leuk.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem schitterend Carla, een supermooi trouwkaartje. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww Carla weer een mooi lief kaartje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook weer schitterend Carla. Mooie kaart met een leuke stempel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, Carla.
    Een heel mooie trouwkaart en wat een mooie harten heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, leuke stempel ook.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Carla - supermooi gekleurd plaatje en mooie accentjes heb je gebruikt - ik vind hem prachtig!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Carla. Je zegt wel ooit dat je bij mij zoveel inspiratie op doet, maar ik ook bij jou hoor. Jij kan er ook wat van. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Leuke digi. En het is altijd makkelijk om kaarten in voorraad te hebben.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk plaatje heb je gevonden. Je maakt er een leuk geheel van! Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Carla,
    wat is dit weer een enig kaart! Het plaatje is ook zo lief! En die sketch heb je prachtig uitgewerkt.
    mooi voor een pas getrouwd stelletje!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla,

    Wat een leuke kaart. Echt prachtig. Tof dat je meedoet bij Friday Sketch en veel succes!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohw wowy een prachtkaart..

    Kheb het stempeltje ook van Pinterest ja..
    Leuk om daar zo rond te snuffelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HĆ©, wat een mooi en leuk kaartje,daar zullen twee mensen zeker tevreden mee zijn!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi trouwkaartje Carla...wat een leuke digi is dat....SUPER gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Carla,
    wat leuk dat je mijn volger bent geworden!
    Natuurlijk ben ik nieuwsgierig en heb ik op jou blog ook wat rondgesnuffeld, jij maakt ook prachtige creaties, dus ik ben jou volger ook geworden!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Carla, ik probeer in te halen hoor, maar het valt niet mee als je achter loopt met bloggen, het ging niet gisteren, geen leeslijst, ja dan weet je ook niet wat er zoal gemaakt is.
    Nu ben ik bij jou en ik zie hier een prachtige kaart, wat romantisch en weer zo mooi gekleurd en afgewerkt.
    Schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje voor een bruidspaar leuke digi heb je gebruikt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je die leuk gemaakt, gaaf kaartje hoor ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel romantisch kaartje, de liefde straalt er vanaf!! Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart met een schattig bruidspaar!!! Hele mooie afwerking met de hartjes en het lintje!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Carla
    wat een mooie kaartjes allemaal
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Carla, wat een heerlijk vrolijke kaart! Heel leuk gedaan en mooie kleuren natuurlijk! Dank je wel dat je met deze kaart mee wilt doen aan Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen