Volgers

zondag 9 februari 2014

Gezonde vitamientjes voor de zieke

Hallo crea's,

Eerst wil ik Daatje en Aya hartelijk verwelkomen op mijn blog.
Het was weer even geleden dat er iemand zich had aangemeld.
Bedankt dames, ik ben super blij dat jullie volger geworden zijn.

Zoals ik deze week al zei, ontbreken er nog wat beterschapskaartjes in mijn kaartenverkoopdoosje.
Nummer twee heb ik nu ook net klaar.
En ook deze heb ik zonder tierelantijntjes gemaakt, zodat die zowel voor een man als voor een vrouw kan.


Pinterest heeft me weer geholpen met een gepast plaatje.
Dit heb ik ingekleurd met mijn Derwent coloursoft vriendjes.
De mal komt uit de set Lr 0141 Creatable Double frame van Marianne Design.
In het vierkant er onder heb ik lijnen gemaakt met mijn scorpal.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.
Een beterschap sentimentje erbij en klaar was Kees.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Carla. Mooi papier, leuk plaatje en super ingekleurd. Mooi hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart.
    En als ik zo om me heen hoor, zijn er nogal wat zieken, dus zul je je kaartje goed kunnen gebruiken.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer mooi gedaan, Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart is dit geworden, gaaf ☺

    Een hele fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie rustige kaart die inderdaad aan zowel mannen als dames gezonden kan worden. Leuk gedaan hoor. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingekleurd Carla....een heel handig kaartje om achter de hand te hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is ook weer een heel mooi beterschaps kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,
    Mooie kaart,leuke afbeelding, leuk de ribbels in het achtergrondpapier, weer een goeie voor de voorraad, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi beterschapskaartje Carla, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig kaartje Carla!
    Leuke papiertjes en kleurtjes!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje met een leuk plaatje.
    De kleur dat is helemaal mijn ding... ik houd van groen.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Carla ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da’s handig, zo’n mooie beterschapskaart die zowel voor een man als vrouw kan! Prachtig gedaan, Carla!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is ook weer een mooie geworden.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje Carla, er hoeven niet altijd allerlei toeters en bellen op te zitten. Kan ook zonder dat alles prachtig zijn toch!!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje weer Carla, alles past perfect bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Carla. Je hebt een hele mooi beterschapskaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Carla
    Mooi is je kaart prachtig papier en mooi gekleurd.
    Op Pinterest kan je veel leuke dingen scoren, dit plaatje is echt leuk voor een beterschaps kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje,ook al ben je niet ziek dan krijg je al zin in dat mooi gekleurd fruit, dat heb je weer mooi in elkaar gestoken
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card Carla, I like the image and the papers.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yamie, een super mooie gezonde kaart, Prachtige vitamientjes kaart is dit geworden!!`

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is weer helemaal toppie.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Carla,
    Wat leuk deze kaart mooi van kleur en prachtig ingekleurd!
    Leuk dat je die plaatjes van Pinterest "leent"...
    Bedankt voor het warme welkomstwoordje,
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig ingekleurd Carla, mooi kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Carla
    Super mooi beterschap kaartje laat je hier weer zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig beterschapskaartje Carla - supermooi gekleurd plaatje en het geheel is toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen