Volgers

zondag 2 februari 2014

Een bloemenhoedje op m'n kop

Hoi beste crea vrienden,

Gisteren was het echt wel een hele leuke dag voor mij.
2 x gewonnen met een challenge, mijn dag kon niet meer stuk.
Als eerste zag ik, dat ik met mijn "vlinder" kaartje op Stampinback er als winnaar uitgekomen was.
Ik was er helemaal van in de wolken, want dit had ik helemaal niet verwacht.
Terug mijn blogjes overlopen en toen zag ik mij bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging op nummer 1 staan met mijn kaart "Tijd om te zaaien".
Ik kon mijn ogen bijna niet geloven.
Moeten jullie weten dat ik nog niet zo heelveel gewonnen heb en dan nu op 2 challenges te gelijk, hoe leuk is dat.

Vandaag heb ik mijn volgende kaartje klaar en ja hoor weer eentje met een leuk House Mouse Design stempeltje.
Dit leg ik nog even verstopt weg, voor de verjaardag van mijn dochter.


Het House Mouse Design stempeltje is verkleind (had ik misschien beter niet gedaan, want nu zijn de details ervan niet zo duidelijk). Ik heb het ingekleurd met Derwent coloursoft.
De mal er onder is de Cr 1201 Craftable rond van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met  FLP027 Floral Punch small set van Nellie Snellen.
De Blaadjes zijn gemaakt met FLP031 Floral Punch jumbo Rose leaf eveneens van Nellie Snellen.
Bloemetjes en blaadjes ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


Naar een schets werken vind ik altijd wel handig en daarom heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van Anita Meijer haar laatst geplaatste schets bij  de Nederlandse Kaarten Uitdaging



Met deze kaart zou ik graag willen deelnemen aan volgende challenge:

AnMaCreatief, Aantal-3 (ik heb op mijn kaart 3 muizen, 3 hyacinten, 3 geponste bloemetjes in 3 verschillende kleuren en 3 verschillende scrappapiertjes).

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

32 opmerkingen:

  1. Wat superleuk dat je mijn sketch hebt gebruikt Carla, helemaal leuk is vandaag al het tweede kaartje wat ik mijn sketch zie, gaaf. En wat is je kaart schitterend geworden, helemaal geweldig. Gefeliciteerd met je prijzen, hoe leuk is dat toch weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je gewonnen hebt gefeliciteerd je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte proficiat met de gewonnen Challenges, Carla! Deze House Mouse kaart is ook weer helemaal geweldig!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het leuk om zo in de prijzen te vallen! Ook dit kaartje vind ik weer super, ik ben dan ook fan van die muisjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Carla,
    van harte proficiat met je gewonnen challenges!
    En dit is ook zo'n mooie kaart, echt de lente die op
    je afkomt... Mooie kleuren.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, Carla. Leuk zijn de stempels van house mouse altijd. Deze is ook weer erg gaaf. Prachtig dp heb je gebruikt en de sketch is heel mooi. Gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk om te winnen toch!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Carla .Leuke digi/stempel. Leuke kleuren, mooi gemaakt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Carla!
    Gefeliciteerd met de gewonnen challenges, leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla,
    Wat fijn dat je zo in de prijzen bent gevallen, super..en deze kaart met de leuke house mousjes is ook weer toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje heb je voor je dochter gemaakt Carla....maar komt zij niet ff kijken wat Ma weer voor moois op haar blog zet?
    Mooie sketch is dat
    En gefeliciteerd met je prijsjes.., heel leuk is dat....ik had ook een prijsje en 2 top3 plaatsjes dat is echt genieten!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een feestelijk voorjaars kaartje Carla!
    Heel leuk gedaan!
    En dubbel gefeliciteerd!! Super toch!
    Beloning voor je werk is nooit verkeerd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig voorjaarskaartje, Carla.
    En gefeliciteerd met je je winnende kaartjes, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla,

    Wauw, weer zo'n leuk kaartje. Ik word er gelijk vrolijk van. Nog proficiat met je prijsjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je prijsjes, heerlijk is dat om zo in de prijzen te vallen. Je kaartjes vind ik heel erg leuk Carla.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Carla
    Wat vind ik dat leuk voor je dat je 2 keer in de prijzen bent gevallen, dat kan toch ook niet anders, je maakt altijd prachtige kaarten
    Deze is ook weer schitterend, wat leuk dat je een sketch van Anita hebt gebruikt, ik vind je kaart weer beeldschoon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Carla. Leuk dat je 2 keer in de prijzen bent gevallen.
    Dit is ook weer een leuke kaart. Die muisjes blijven erg schattig.Mooi ingekleurd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor dat je in de prijzen gevallen bent ,twee maal nog wel, supper!
    Dit kaartje voor ons Debra is ook weer een om U tegen te zeggen, zo mooi gekleurd ook en de muisjes zijn geweldig.
    Groetjes
    Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is gorgeous Carla, I like the image and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!
    Weer zo'n prachtige House Mouse kaart!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit prachtig Carla!!!Mooie achtergrond , mooie inkleuring en prachtige subtiele afwerking!!!Normaal ben ik niet voor muizenkaarten, maar deze vind ik schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je prijzen Carla.
    En dit is ook alweer zo'n prachtige kaart. Je dochter gaat hier zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje Carla - mooie kleurtjes en een prachtig gekleurd stempeltje - supermooi sketch en heel mooi opgebouwd - ik vind het een toppertje!
    Gefeliciteerd met het winnen van de challenges - altijd leuk!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met je prijsjes! super. je had prachtige kaarten ingestuurd. dit kaartje is ook zo mooi! prachtige afbeelding met die muisjes. super.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je twee prijsjes, je maakt ook wel hele mooie kaarten, dus je verdient het ook. Deze is ook weer heel erg prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Carla
    Super leuk GEFELICITEERD .
    En dit kaartje ziet er ook weer zo prachtig uit wat heb je dat mooi ingekleurd ..prachtige kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk, 2x in de prijzen, Carla. Nou dat heb je ook verdiend. Gefeliciteerd!!! Je maakt wel hele leuke kaarten. En die muisjes zijn toch ook weer zo lollig. Weer een super kaart.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met al je prijsjes Carla ! Heb je weer nieuw materiaal om te gebruiken :) Je kaartjes zien er ook altijd prachtig uit, echt verdient dat je gewonnen hebt. Deze is ook weer zo'n leuke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is tie superrrr tof gemaakt Carla en ik vind ze geweldig wat kleiner gefeliciteerd met je prijsjes en denk dat deze ook wel gaat worden suc6
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.! En van harte met je prijsjes echt super leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een ontzettend mooi kaartje; lief stempeltje; je brengt het voorjaar in huis. Ook nog in mijn favoriete kleurtje, dus helemaal gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen