Volgers

zaterdag 22 februari 2014

Kiekeboe, ik ben er

Hallo allemaal,


Deze keer heb ik nog eens een baby kaartje om te laten zien.
Vrij eenvoudig, maar hoeft dit echt zo druk te zijn?
Ook deze gaat mee in de kaarten doos bij de kapper.
Ik denk dat ik er stilaan eens naartoe moet gaan om mijn stapeltje dat ik al klaarliggen heb er bij te sorteren.



Dit schattig plaatje heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Hierbij heb ik middelste frame van de set 005 nr 45.8091 van de Lea's bilities gebruikt.
Het scrappapier en kraft papier komt van bij Boekenvoordeel.


Met dit kaartje zou ik graag deelnemen aan volgende challenge:
Hobbyhome-Hobbyartikelen, Challenge #5, favoriete stans


Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

37 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Carla.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig babykaartje Carla, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een lieffie, heel mooi ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk kaartje weer Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaah wat een schatje!
    Mooi hoor!
    Je stans is ook prachtig kan me voorstellen dat ie favoriet is!
    Top gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje Carla, de stempel is ook prachtig ingekleurd.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een QT!!! Je hebt weer aardig je best gedaan, Carla.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,
    Mooi, rustig babykaartje, ik vind het afdrukje erg lief en de teksten passen er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een grappig plaatje heel lief en erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een leuke kaart. Super afdrukje.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,
    ik vind het een enig kartjke! Of hij nou eenvoudig is of niet, dat maakt toch niets uit?
    Het afdrukje is enig en het papier past prachtig bij alles!
    Helemaal geslaagd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie en leuke babykaart Carla. Die zal niet lang in de doos bij je kapper zitten.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel lief kaartje Carla!
    Eenvoudig kan ook heel mooi zijn en zeker
    als je zo een leuk plaatje hebt. Dan krijgt dat
    toch alle aandacht...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal toppie en nog een fijne zondag.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Carla, wat een super leuke kaart. Heel mooi. En echt super ingekleurd.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wat een heel mooi kaartje. Toffe kleuren. Het plaatje is super mooi. Schitterend gedaan.

    Fijne knutselzondag.
    Creatieve groetjes

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Carla I like the image, the papers and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig leuk babykaartje Carla - superleuk prachtig gekleurd plaatje en supermooi gedaan - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Carla,
    wat een lief en leuk babykaartje en weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje Carla. Succes met de verkoop van je kaartjes bij de kapper. Het doosje zal zo weer leeg zijn denk ik :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een grappig stempeltje Carla! Zo wordt het gelijk al een heel vrolijk kaartje en dat in combinatie met de kleuren, teksten en mallen geeft een heel gaaf geheel!!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieffie, Carla! Zo’n mooi babykaartje!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super schattig babykaartje Carla....heel lief en mooi ingekleurd stempeltje....

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. och wat een lief kaartje, weer eentje voor in het doosje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel schattig kaartje Carla, leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha,ha,ha, Wat een leuke digi en wat een schitterende kaart heb jij gemaakt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig mooi kaart en super leuk afdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Carla
    Wat een lief babykaartje heb je weer uit je hoge hoed getoverd, het stempelafdrukje is ook zo leuk, je hebt weer prachtig gekleurd.
    Het is een snoepie om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke babykaart! Wat een grappige en lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super super super leuk en lief babykaartje, mooi gemaakt hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, lief, schattig,mooi gekleurd babykaartje!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is a really cute card Carla, I love the image and the way you coloured it in. The brown and blue colour scheme looks wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat is dit een lief kaartje!

    ik kom zo nu en dan nog even langs Carla
    om al je leuke creaties te bekijken!

    groetjes,gerrie

    BeantwoordenVerwijderen