Volgers

maandag 10 februari 2014

The nurse

Dag beste volgertjes,

Er staat vandaag nogmaals een beterschapskaartje op het menu, maar wel een heel ander dan mijn vorige 2.
Die waren vrij rustig en braaf, maar of je dat ook van deze kan zeggen, dat is wat anders.
Op de kaart vind ik de nurse wel grappig, maar in het echt zou ik ze precies niet graag voor me hebben.
Het ziet er maar een erge tang uit.
Wat is jullie gedacht?


Het stempeltje is van Art impressions. Wat zijn ze toch leuk om te gebruiken.
Ik heb het stempeltje ingekleurd met Derwent coloursoft pencils, daarna uitgesneden en met foamtape opgeplakt, zodat the nurse bijna uit de kaart springt.
Het scrappapier komt van bij Boekenvoordeel.
Het stukje gaasverband zorgt nog voor een leuk detail.
Voor de opbouw heb ik gebruik gemaakt van de mooie sketch gemaakt door Anita Meijer voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging


Dit kaartje zou ik graag willen laten meedoen aan volgende challenges:

Art Impressions Stamps, Challenge 127, "Pop It Up"
Hobbyhome-Hobbyartikelen, Challenge 4, Maak een grappige kaart of creatie

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

30 opmerkingen:

  1. Hahaha ik vind het wel een komische stempel, maar je hebt
    er wel een leuke kaart mee gemaakt ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje met een grappig stempeltje Carla! Maar geef mij ook maar een andere nurse in het echt hoor ;-)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zuster zou ik niet graag tegenkomen in het echt ;) Maar een pracht van een kaart Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super rrrrrrrrrCarla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart Carla, mooie kleuren.
    Inderdaad, ik zou de verpleegster ook niet graag
    aan mijn bed hebben... ik zou direct genezen zijn...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stempel super leuk kaartje, als je ze maar niet in het echt zo aan je bed krijgt....vind ik alles best.
    Fijne avond Carla, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een prachtige kaart. Superleuk DP.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de zieke wordt spontaan beter bij het zien van deze verpleegster:0) leuke kaart Carla!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla,
    Haha..erg leuke stempel en kaart, heel toepasselijk het verbandgaas, gave kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig, wat heb jij toch een tempo met kaarten maken! Erg leuke stempel en je hebt een super kaartje ermee gemaakt. Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze kijkt wel heel erg streng hahaha, je kaart is geweldig Carla en zo leuk dat je mijn sketch hebt gebruikt, super van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Carla,
    hahaha, mijn man zei al dat hij deze KENAU, niet wil tegenkomen,
    je kaartje is super leuk! Prachtige kleuren!
    bedankt voor je leuke reacties op mijn blogberichten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi beterschapskaartje Carla....inderdaad een hele leuke stempel....Ik zie ze al voor me staan...hahaha...ben gelijk beter...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla,
    als dit niet grappig is dn weet ik het niet meer! Zo'n gave afbeelding. Ik vind hem helemaal super.
    EN leuk met dat verbandgaas erachter!
    Heel toepasselijk, hihihi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele toffe kaart Carla. Al zou ik de verpleegster in het echt niet willen tegenkomen haha.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een schatje, maar wat kijkt de zuster boos, hahaha. Het is echt een hele leuke kaart geworden! Liefs, Cindy

      Verwijderen
  16. hi hi wat een geinig kaartje Carla...de wafels zijn heerlijk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het recept uitgeprobeerd hebt.
      Je kan ze wel enige tijd bewaren, maar doordat ze zo heerlijk zijn, zullen ze daar weinig kans voor krijgen.
      Laat het smaken Hermien.

      Verwijderen
  17. Wat een leuke kaart, Carla.
    Ontzettend leuk plaatje, maar of je daar nou van opknapt? LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend! - 'k zou de verpleegster ook niet graag voor me hebben maar ze is wel superleuk - prachtige kleurtjes en supermooi gekleurd - ik vind hem echt super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha...wat is die afbeelding grappig. mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Karla. De zuster doet me aan mijn kindertijd denken toen ik in het ziekenhuis lag. Daar was ook zo'n dikke zuster, en we waren er allemaal bang van, hihi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een mooi plaatje uitgekozen voor deze kaart, alléz echt mooi kan ik deze dame niet noemen maar jij hebt er iets mooi van gemaakt hé!
    Groetjes van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gemaakt en wat mooi gedaan ... Top joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a fun card, Carla. Who ever will get this card, would be heal immediately, just because he would be afraid of meeting this nurse :) Love your coloring of the image. Fantastic card!
    Hugs,
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met zo'n kenau aan je bed ga ik snel naar huis!! Leuke kaart geworden. Bedankt voor je deelname aan ons HH-blog.
    Groetjes
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze kaart is ook heel gaaf. schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart , al heb ik niet het volste vertrouwen in de zuster, brr, ze maakt me een beetje bang!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen