Volgers

donderdag 6 februari 2014

Lekkere druifjes voor de zieke

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren naar mijn kapster geweest en er mijn kaartendoosje voor de verkoop aangevuld met 20 kaarten.
Wat bleek nu, er zat geen enkele beterschapskaart of trouwkaart meer tussen, dus daar moet snel wat aan gebeuren.
Mijn eerste heb ik ondertussen al klaar.
Die heb ik vrij eenvoudig gehouden, doordat het stempeltje al veel plaats inneemt.
Ik heb er speciaal ook geen bloemetjes op aangebracht, zodat die eventueel ook nog voor een man kan gebruikt worden.
Deze is het geworden.


Deze druiventros heb ik, al een tijdje geleden aangekocht, in de digital store van Beccy's Place.
Ik heb hem ingekleurd met derwent coloursoft.
De mal er onder is de MFD 007  Nellie's multi frame (Nellie Snellen).
De hoekjes zijn de CL CC 02 Creative Corners (CREAlies).
Het scrappapier komt van bij Boekenvoordeel.


Dit kaartje laat ik graag meedoen aan de February Challenge van Beccy's Place

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Carla - super gekleurde druifjes en prachtig gedaan - zo kan hij inderdaad voor zowel man als vrouw worden gebruikt - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla

    Een mooie kaart heb je weer gemaakt .
    Mooi ingekleurd ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beterschapskaart!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Carla ! Je hebt er je werk weer mee om de kaartenbak aan te vullen bij je kapster. Succes met de Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    Je kaartje ziet er mooi uit, daar knap je van op als je zo'n leuke kaart krijgt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan jij toch mooi inkleuren met die Derwent potloden!
    Mij lukt het niet zo goed. Mooi kaartje heb je gemaakt , Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in mooie kleuren, en het valt me op dat je zulke leuke stempels en digi's hebt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en de druiven zien er echt lekker en gezond uit, ik zou er zo in kunnen bijten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Carla. Leuke digi. Heel toepasselijk voor een beterschapskaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie beterschapskaart geworden, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje heel mooi ingekleurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Carla, leuke digi en mooi ingekleurd.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende beterschapskaart Carla, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En als je ziek bent moet je op tijd je vitamientjes nemen Carla, een zeer geslaagd beterschapskaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi deze beterschapskaart en ja af en toe hebben we een opkikkertje nodig. De druifjes zijn mooi ingekleurd en zien er smakelijk uit!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Carla heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great card Carla, I love the design. The checked patterned paper makes me think of a picnic table with some lovely fresh grapes. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Práchtig Carla, wat heb je dit weer ontzettend mooi ingekleurd. Haha, jij zorgt dat die doos bij de kapper weer gauw is gevuld! Inderdaad, deze kaart kan zowel voor vrouwen als voor mannen, heel erg leuk gedaan. Toevallig ben ik net druifjes aan het eten (maar gelukkig ben ik niet ziek)!!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een PRACHTIG beterschapskaartje Carla....heel goed voor een zieke een trosje druiven....

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart weer Carla.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ook een mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart! Mooi gekleurd.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen